Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Voihan räkä! Literally.....

12. syyskuuta 2010

Voihan räkä! Literally.....

Olin niiiiin varma että välttyisin tältä. Olen erinomaisella menestyksellä katsellut vierestä kun ihmiset ympärilläni sairastavat enkä edes muista milloin olisin viimeksi ollut kipeä. Enkä ole koskaan ollut sairaslomalla! Minä vain kertakaikkiaan en ole niitä ihmisiä jotka sairastelevat jatkuvasti tai edes silloin tällöin. Mutta nyt!

Kurkkuun koskee. Kuume heittelee edestakaisin. Niveliä särkee. Unet ovat levottomia ja herään kauhuissani..

Ärsyttää. En minä ehdi sairastamaan! Olisi muutakin tekemistä. Plääh. No, olen viettänyt koko tämän ja eilisen päivän sängyn pohjalla lukien Narnian tarinoita. Vaikka oikeasti minun pitäisi lukea ranskaa, kun minulla on tiistaina tentti.....

Tunnisteet: ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu