Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kuvia

25. elokuuta 2010

Kuvia

Yhdessä blogissa oli tänään sellainen postaus jolla ei ollut varsinaisesti mitään aihetta, oli vain satunnaisia kuvia ja sitten kerrottu niistä kuvista, että mitä tarinaa niihin kenties liittyy jne. Koitan samaa, jospa siitä syntyisi jotain hauskaa. Ja varsinkin koska KARKKI tykkää niin kovasti näistä kuvapostauksista ;) ;) ;) ;)!!
Harrastin aikoinani intohimoisesti valokuvausta ja tämä kuva on niiltä ajoilta. Minulla oli silloin vielä musta tukka! Lopetin valokuvaamisen vähitellen kun tietokoneeni poksahtelivat vuorotellen rikki eikä minulla ollut enää kuvankäsittelyohjelmaa enkä itse ole tarpeeksi nörde jotta osaisin itselleni sellaisen katalin keinoin hankkia! Kuvaisin kyllä mielelläni vieläkin, mutta olen saamaton.
Minulla on tällainen perintöjuttu. Minä olen joskus pienenä ollut huolissani yksin asumisesta ja kysynyt äidiltäni että saisinko sitten omaan kotiini aikanani keittokirjan! Ja nyt kun muutin viime tammikuussa tänne Porvooseen niin sain mukaani tällaisen iso-mummini peruja ovan keittotaito-kirjan vuodelta 1933. Reseptit ovat aika outoja enkä ole niitä käyttänyt mutta lienee sanomattakin selvää että mikä tunnearvo tällä on.
Nammmm!
Minulla on usein tällainen varustus jääkaapin ovessa. Kuva on vanha, mutta minulla on aina tuota maitoa, tuota mehua, tuota öljyä, flora culinessea, pari purkkia erilaisia kermoja ja kermaviilejä, ja lisäksi juusto-osiossa tavallista juustoa, MOZZARELLAA sekä aurajuustoa.
Tykkään ihan hirveästi tuosta äsken mainitusta mozzarella-juustosta. Siis ihan hirveästi. Ja ihan yhtä hirveästi rakastan tuoretta basilikaa.
Täydellinen ruoka... Olisipa elämä aina tällaista!
....
Pikku-Sarppa.

Tunnisteet:

5 kommenttia:

Blogger Karkki kirjoitti...

Mahtavia kuvia! :D Hih, sä oot ihana <3

Tuo keittokirja on aivan mielettömän upea, oikea aarre!
Mozzarella on muuten tosi hyvää ja basilico :D Nyt meillä on appiukon puutarhassa tosi paljon basilikaa ja mies raahaa sitä sylin täydeltä joka päivä kotiin, se tuoksu on aivan huumaava, voisin haistella sitä loputtomiin :D Harmi,että olen mozzarellalle ihan vaarallisen allerginen.. koska se on niin herkullista tomaatin ja tuoreen basilikan kanssa :D

Mahtava kuva tuo viimeinen!! :D:D

25. elokuuta 2010 klo 13.25  
Anonymous Elina kirjoitti...

Lataa Gimp. Se on ilmainen, joten sen saa ilman katalia keinoja ja se on aivan yhtä kuin Photoshop. Sen saa vielä suomeksikin. Suosittelen!

25. elokuuta 2010 klo 16.58  
Blogger Sari kirjoitti...

Ooo mä haaveilen niin omasta basilica-puutarhasta <3 laitan sitä ihan kaikkeen mihin vaan mahdollista, jauhelihapihveistä salaattiin.. ja mozzarellaa syön melkein sellaisen pienen paketin päivässä :DDD hups. Täältä blogista saa tosi hyvän kuvan siitä mitä mä syön.....

Elina, gimp on ollut minusta aivan hirveän vaikeakäyttöinen kun olen koko homman opetellut photoshopilla... Olen sitä kyllä kokeillut, mutta se ei ole koskaan toiminut tarpeeksi hyvin ja olen useaan otteeseen sen ladannut uudestaan että "joskos nyt" mutta aina hermostunut ja poistanut :D ehkä sitä voisi kokeilla taas......

25. elokuuta 2010 klo 18.13  
Blogger Anu Pauliina kirjoitti...

Höh, mä halusin lisää kuvia! :D
Ja kysymys aiheen vierestä, paljonko muuten maksat vuokraa kauniista kämpästäsi?

26. elokuuta 2010 klo 2.37  
Blogger Sari kirjoitti...

Anu, mä kyllä kovasti tykkään tehdä näitä kuva-juttuja. Vois joskus tehdä ihan jonkun teeman mukaan...

Maksan vuokraa 450€/kk... melko tyyris mutta toisaalta kyllä kaiken tuon arvoista niin ei sen väliä :D

26. elokuuta 2010 klo 13.37  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu