55 000
Tänään, tällä päivämäärällä, 8. syyskuuta 2010 blogini kävijälaskuri näyttää huimaa lukua 55 000!!!
Kiitos, kiitos, kiitos, gracias, tack, thank you, grazie, danke schön ja vielä kiitos kaikilla muillakin kielellä! Toivottavasti jaksatte vierailla täällä jatkossakin :').
Tiedättehän, blogin pitäminen on minulle hyvin rakas harrastus ja mieltä lämmittää kovasti kun huomaa kävijälaskurin hyrräävän tasaiseen tahtiin.
Monessa blogissa järjestetään pyöreiden lukujen kunniaksi usein arvontoja mutta koska minä en halua järjestää tällaisessa luvussa mitään arvontoja niin haluaisin keksiä jotain muuta. Joten, mitä se voisi olla? Joku tietynlainen postaus? Videopostaus? Kuvapostaus jostain erityisestä? Tai sitten ei mitään erityistä?
Kiitos vielä tuhannesti kaikille!
Kiitos, kiitos, kiitos, gracias, tack, thank you, grazie, danke schön ja vielä kiitos kaikilla muillakin kielellä! Toivottavasti jaksatte vierailla täällä jatkossakin :').
Tiedättehän, blogin pitäminen on minulle hyvin rakas harrastus ja mieltä lämmittää kovasti kun huomaa kävijälaskurin hyrräävän tasaiseen tahtiin.
Kiitos vielä tuhannesti kaikille!
Tunnisteet: blogimaailma


4 kommenttia:
Onnittelut :)
Kiitos :) !
Videopostaus! Pitäisi itsekin uskaltaa sellainen jossain vaiheessa - viimeistään kun seuraava reissu starttaa :)
Ihana blogi, eksyin tänne vasta <3
Hehe, en tiedä, se olisi tavallaan tosi kivaa jne, mutta kun minulla on niin kamalan typerän kuuloinen ääni aina videolla :D Mutta jonkun lyhyemmän voisi tehdäkin.. Täytyy miettiä että millasta sitä tekis ;)
Ja tervetuloa lukijaksi! :)
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu