Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Opiskelijabileet!

10. syyskuuta 2010

Opiskelijabileet!

Minä prinsessana ja ihana ystävä!

Meillä oli viime keskiviikkona lukukauden ensimmäiset (viralliset) opiskelijabileet. Viralliset opiskelijabileet ovat siis aina kerran kuussa keskiviikkona paikallisessa bepopissa, mutta lähes poikkeuksetta jokainen keskiviikko on bilepäivä.

Näissä virallisissa opiskelijabailuissa on aina joku teema jonka mukaan pukeutuneista paras aina palkitaan. Teemana on ollut mm. meri, nerds vs. aliens, jungle fever ja nyt viimeksi teemana oli "filmitaivaan tähdet" eli MovieStars. Paikalla oli mm. saksikäsi Edward, Batmanin Joker, Charlie Chaplin... Ja ihan kiitettävästi muitakin. Itse tälläsin vain päähäni tuon kruunun, kun en jaksanut keksiä mitään kunnon asua ja kuulin teemasta vasta edellispäivänä. Moni kävi kyselemässä että mitäs prinsessaa oikein esität ja joku sanoi minun olevan Liisa ihmemaassa... No jaa.

Ei siis liene yllätys että torstaiaamun tunneilla on usein hieman vajavainen osanotto. Eilen meitä oli selviytynyt klo 8 ranskantunneille 9/26! No, minulla on ollut koko opiskeluajan aina torstaiaamuisin kahdeksalta ranskaa, jossa on 80% läsnäolopakko (tarkoittaa että pois voi olla 4 kertaa / kurssi) joten olen ollut aika rauhallisesti enkä ole koskaan ollut poissa sallittua enempää. Opettajat tuskin ovat torstaisin kovin mielissään kun opiskelijat hiippailevat myöhässä tunneille viinanhajuisina ja ryöttäisinä ja naureskelevat eilisillan tapahtumille tai nukahtelevat pulpeteilleen eikä opiskelusta tule yhtään mitään! Mutta useimmat kyllä vain naureskelevat hyväntahtoisesti ja pyörittelevät päitään ;).


Meillä on täällä Porvoossa opiskelijoiden kesken tosi hyvä yhteishenki ja kaikki ovat kavereita keskenään ja tuntevat toisensa lähes poikkeuksetta.. Se on minusta todella hienoa, ja ehdottomasti yksi parhaista puolista täällä. Tiivis porukka, paras yhteishenki ja mahtavimmat tyypit!

Minä ja Madridin matkaseura! Parivaljakoista parhain.

Tunnisteet: , , ,

7 kommenttia:

Blogger Lady Laetitia kirjoitti...

hahaa!! kuulostaa tosi tutulta, nuo teemabileet ja se torstai-aamujen vajavuus koulussa ;) Meillä vaan vielä vähemmän porukkaa jaksoi ilmaantua paikalle, ja mä sainkin kerran plussan opettajalta, kun olin jaksanut tulla niin aktiivisesti paikalle, vaikka mä en siellä tehnytkään. Toisen kerran yks opettaja sanoi, että jos teitä nukuttaa niin paljon, niin jääkää kotiin nukkumaan, älkää tulko tänne nukkumaan :)

11. syyskuuta 2010 klo 13.30  
Blogger Sari kirjoitti...

joo-o, meillä on varmaan opettajat tahallaan laittanut nuo läsnäolopakko-tunnit just torstaiaamulle kasiksi että edes osa porukasta raahautuisi paikalle :D ne, joilla ei mitään pakollista ole eivät kyllä oikein koskaan taida päästä torstaisin kouluun asti.. :D

11. syyskuuta 2010 klo 14.26  
Blogger Sari kirjoitti...

Se on muuten hauskaa, miten paljon enemmän torstaiaamuisin putoilee ihmisiä tuoleilta verrattuna muihin päiviin :D:D:D:D

11. syyskuuta 2010 klo 14.28  
Blogger Lady Laetitia kirjoitti...

totta ;)mä olen menossa myös mun koulun aloitusbileisiin ensi viikolla, mutta kätevää kun ei tarvitse vaivautua sinne tunnille enää torstaisin, onnea vaan muille :)

11. syyskuuta 2010 klo 22.48  
Blogger Anu Pauliina kirjoitti...

Voi voi, luen täällä sun vanhan blogin viime hetkiä Meksikossa ja mun tekis vähän niinkun mieli itkeä. :)

12. syyskuuta 2010 klo 6.44  
Blogger Yaelian kirjoitti...

Tosi kiva että teillä on noin hyvä yhteishenki;opiskelukin menee paremmin kun on hyvässä joukossa:-) KIva prinsessa-asu sulla!

12. syyskuuta 2010 klo 9.19  
Blogger Sari kirjoitti...

Lady, kuinka kadehdittava tilanne :D

Anuuu!! Voi ei.. Mä en ole vielä tähänkään mennessä oikein pystynyt lukemaan sitä mun vanhaa blogia.. Tuntuu niin naiivilta ja typerältä :P Onko teillä jo selvyyttä että milloin tulette?

Yaelian totta, ja sekin on tosi mahtavaa kun olemme niin samanhenkisiä - matkailualan opiskelijoina meillä on aina jotain matkasuunnitelmia päällä ja jaamme kokemuksia milloin mistäkin.. Ja parasta on ettei kukaan koskaan kyllästy kuuntelemaan muiden matkajuttuja ja kuviakin jaksetaan katsoa aina uudestaan ja uudestaan :D

12. syyskuuta 2010 klo 12.23  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu