Kysely sivupalkissa
Laitoin sivupalkkiin tuollaisen kyselyn johon voitte äänestää että millaisista jutuista ja tarinoista olisitte kiinnostuneita.. Laitoin nyt nuo ilmiselvimmät vaihtoehdoiksi, mutta voitte ehdottaa juttuaiheita myös teksteihin yleensä (vaikka tähän?) tai tuonne sivupalkin shoutboxiin :)

7 kommenttia:
Vastasin "Arkipaivan kuulumisia". Mutta kaikki postaukset kelpaa. :)
Hassua, se vaihtoehto on saanut tähän mennessä eniten kannatusta vaikka minä niin kuvittelin ettei sellainen hapatus kiinnostaisi ketään kun minun elämäni on niin tylsää :D
Olen täällä vieraillut joskus kauan mutta nyt näin tämän ihanan blogipohjan,aivan mahtavan upea!A mi me gusta!
Hei Yaelian! Minäkin olen aiemmin seurannut blogiasi paljonkin, viimeaikoina ollut vähän "unohtunut" mutta kiva kun kävit muistuttamassa itsestäsi niin voin palata takaisin blogisi lukijaksi :)
Blogipohjan eteen on nähty suuri vaiva joten hyvä jos se vierailijoidenkin silmiä miellyttää :D !
moi ja mukavaa että liityit blogini lukijaksi :)
löysin sun blogisi äskettäin ja se vaikutti kiinnostavalta. Mainitsit asuvasi Porvoossa, en oo itse käynyt siellä, mutta olen halunnut jo pitkään käydä, onko Porvoo mukava paikka?
Porvoo on ihan mukava paikka.. Pieni, mutta idyllinen :) Aika kovasti ruotsinkielinen.
Mistä oikein olet kotoisin jos olet välttynyt Porvoossa käymiseltä? :D
Keski-Suomesta suurin piirtein. Oon mä kyllä Helsingissä tietty käyny monesti, mutta jotenkin Porvoo on aina jääny välistä, kun kukaan ei oo halunnu sinne lähteä mun kanssani..
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu