Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Beautiful blogger

24. elokuuta 2010

Beautiful blogger


Kun huomasin Tiramisua Milanossa-blogin saaneen tämän tunnustuksen en ollut hetkeäkään yllättynyt. Sinne osoitteeseenhan minä itsekin olisin sen ensimmäisenä lähettänyt! Meninpä sitten uteliaana tutkimaan  ketä kaikkia Karkki olisi omalla listallaan maininnut ja kenelle siirtäisi palkinnon eteenpäin. Ja siellä listassa luki myös Sari - La vida Loca ja linkkikin johti ihan oikeasti tänne joten kai se on uskottava että minä pääsin mukaan siihen joukkoon iloiseen! Eli suuri kiitos Karkki ♥ tästä ihanasta tunnustuksesta!

Tämän palkinnon saajan tulee kertoa itsestään seitsemän asiaa ja sitten välittää palkinto seitsemälle blogille eteenpäin. Aika monet lempiblogini ovat jo palkinnon saaneet mutta minulta tämän tunnustuksen saavat sekalaisessa järjestyksessä seuraavat blogit:
Ja sitten ne seitsemän faktaa. Olen tosi huono näissä... Joskus aiemmin yritin keksiä sellaiseen "100 faktaa minusta"-postaukseen jotain sanottavaa ja taisin saada loppujen lopuksi aikaan 16 kohtaa. Että yritän nyt sitten puristaa vielä 7 lisää ;D

1. Minä olen H-A-A-V-E-I-L-I-J-A. Haaveilen kaikesta mahdollisesta ja hurmioidun haaveilun tuomasta ilosta niin että saatan vain istua hymyillen ja tuijottaa kaukaisuuteen. 

2. Olen matkailualan restonomiopiskelija HAAGA-HELIA ammttikorkeakoulussa. Koen olevani oikealla alalla ja se on suuri helpotus, sillä ennen tätä mietin kaikenlaisia mahdollisia vaihtoehtoja ja olin jo varma päätymisestäni väärälle alalle ja sitä kautta syrjäytyneeksi ja onnettomaksi ihmiseksi.


3. En kuitenkaan tiedä mikä minusta tulee "isona". Uudet fuksit kysyivät meiltä tutoreilta että josko meillä jo olisi tiedossa että mihin meitä maailma ja hankittu ammatti kuljettaisi enkä osannut vastata muuta kuin että toivoisin sen liittyvät jollakin tavalla Latinalaiseen Amerikkaan. Aion suuntautua matkailupalveluiden tuottamiseen ja kehittämiseen opinnoissani mutta sen mihin opinnot minut lopulta kuljettavat saa sitten aikanaan minulle maailma näyttää, kiirettä ei ole.

4. Rakastan rapuja, kalaa ja kaikkia mahdollisia äyriäisiä ja mereneläviä.


5. Minulla ei ole mitään erityistä lempiruokaa, lempiväriä, lempimusiikkia... Pidän monenlaisesta ruoasta, pidän kaikista kirkkaista väreistä, pidän monesta erilaisesta musiikista. Saatan kuunnella ensin HIM:iä ja sitten Pussycat Dollsia. Useimmiten kuuntelen kuitenkin Meksikolaista lällypoppia. Sellaista missä on ihanan siirappiset sanat ja kaunis melodia.

6. Rakastan bloggaamista ja blogien lukemista mutta keksin aivan liian harvoin mitään järkevää kirjoitettavaa. Haluaisin kirjoittaa enemän mutten usein tiedä mistä kirjoittaisin. :(

7. Tykkään vihanneksista ja hedelmistä tosi tosi tosi tosi paljon. Ostin eilen 1,5kg nektariineja ja kilon persikoita ja kaikki olen jo tässä reilun 24h aikana syönyt. Hups. MUTTA varmasti parempi että syön tuon 2,5kg hedelmiä päivässä sen sijaan että söisin vastaavan määrän suklaata ;D

Tunnisteet: ,

8 kommenttia:

Blogger -S- kirjoitti...

Oi kiitos :D Tàssà just pari pàivàà sitten mietinkin, ettà pitkààn aikaan ei ole mitààn tunnustuksia ollut jaossa. Ihania nuo muutkin blogit, sinà tietty mukaanlukien :D
Toi seitsemàn asiaa tulee vaikeeksi....eh

24. elokuuta 2010 klo 20.22  
Blogger Sari kirjoitti...

Minulle tämä oli ihan ihka ihka ensimmäinen jonka ikinä sain... Oikein liikutuin :)

24. elokuuta 2010 klo 20.24  
OpenID ppol kirjoitti...

kiitos ku listasit mut lemppareittes joukkoon! mä en pääse tekee tota lempiblogi -juttuu oikeen minnekään mut tosi kiva ajatus!

oot muuten niin samanlainen ku mä et se on pelottavaa haha.

xo jenita

24. elokuuta 2010 klo 21.20  
Blogger Sari kirjoitti...

Hihi Jenita sun blogi on niin ihana ja myös se jota pidät livejournalissa on kiva mutta sehän taisi olla friends only ja muutenkin tosi henk. koht. niin en sitä tänne listannut 8) <3

24. elokuuta 2010 klo 21.31  
Blogger Stazzy kirjoitti...

Oh kiitos, tää on kiva palkinto ja haaste!

Pitää kirjoitella faktoja, kunhan blogi taas suotuu yhteistyöhön mun kanssa :)

25. elokuuta 2010 klo 0.10  
Blogger Karoliina kirjoitti...

oi etta, paljon kiitoksia :)) Ihanaa viikonloppua sulle!

28. elokuuta 2010 klo 14.09  
Blogger nella kirjoitti...

Rapulover löytyy täältäkin, mutta toimiiko nää sulla? Ite olin ihan myyty (;

http://il-papavero.blogspot.com/2010/08/rapurallaa.html

10. syyskuuta 2010 klo 9.22  
Blogger Sari kirjoitti...

Moi Nella! Tervetuloa :)
Noi on ihan huiput! En tiedä.. ristiriitainen reaktio, alkoi tehdä mieli sydä noi :D:D

10. syyskuuta 2010 klo 15.49  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu