Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Voimattomuus

13. huhtikuuta 2010

Voimattomuus

Kerron hieman tämänpäiväisestä ohjelmastani, jospa vaikka heruisi hieman ymmärrystä laiskalle blogaamiselle.

Herätys klo 2:00. Kyllä, yöllä. Työt alkavat klo 3:00am. Lähden töistä puoli seitsemän ja seitsemän välillä. Kotiin suihkuun --> koulukamppeet kasaan ja kahdeksaksi tunnille. Koulupäivä loppuu virallisesti klo 13:30, mutta jään tekemään pakollista ryhmätyötä 2,5 tunniksi. Käyn kaupassa, pääsen kotiin klo 16:15. Minun pitäisi tehdä kaksi laajaa etätehtävää, yksi esitelmä ja huomenna on tentti. Tentin sisältö ei kiinnosta minua. En jaksa lukea koska olen ollut töissä ja koulussa yli kellon ympäri. Lisäksi tilaamani 1000 places to see before you die-kirja saapui. Se on kiinnostavampaa kuin goottilainen kulttuuri Suomessa. Pidämme ylihuomenna esitelmämme ryhmäläisteni kanssa. Englanniksi. Esitelmä ei ole valmis. En ole jaksanut tiskata, imuroida, järjestellä tavaroita tai siirtää vaatteita kuivaustelineeltä vaatekaappiin. Poden huono omaatuntoa enkä pysty keskittymään opiskeluun kaaoksen keskellä.

Huoh. Ylimääräistä energiaa ei juuri ole. Toki tuo on aivan satunnaista tuo töissä käyminen ennen koulua - jatkuvasti moista ei tietenkään jaksaisi. Silloin tällöin jaksaa kuitenkin vaikka päällään seisten yhden päivän.

Niin tosiaan. En ole edes muistanut kertoa että olen saanut töitä täältä Porvoosta. Leipomoalalla jatketaan ;).

Työhakemukseni oli kuulemma hyvä. Työ on kiva. Työpaikka on ruotsinkielinen. En ymmärrä siellä sanaakaan. Vad ska vi göra? Aion oppia kesän aikana.

Tämä postaus kuulostaa hirmuisen negatiiviselta! Mutta ei ole ollenkaan tarkoitus sellainen. Minulla on oikein kivaa ja olen iloinen! Buenas noches!

Tunnisteet: , , ,

2 kommenttia:

Blogger Susa kirjoitti...

Ei kuulosta negatiiviselta ollenkaan. Sulla on tosi rankka schedule!

14. huhtikuuta 2010 klo 6.45  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

huh huh mitä elämää, ei vanha jaksais ainakaan. itse naureskelin kun kävelin tänään kadulla JO yhdeksän aikaan ja olin siis tosi aikainen tällä mittapuulla. kivaa on mutta olkoon. odotas vaan kun pääset tänne rentoutumaan ja hillumaan! ;)
un beso, maihu

14. huhtikuuta 2010 klo 13.05  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu