ihana elämä!
Noniin! Minulla on nyt sitten vihdoinkin netti kotonakin, ja uusi elämä on parempaa kuin ihanaa! Ensimmäinen koulupäivä oli todella jännittävä, mutta sujui lopulta ihan ok. Nyt loppuviikosta olen jo saanut ystävystyttyä yhden porukan kanssa, ja hauskaa on ollut :). Olen todella onnellinen.

Ihan ihka ensimmäinen aamupala omassa kodissa !

<3Minun täytyy tottakai pitää leipomossa oppimiani taitoja yllä, ja siksi leivoinkin karjalanpiirakoita täällä kotona. Haikeus iski ;).
Tänään meillä oli ohjelmassa Porvoon turistikohteiden kiertoa porvoo-passia täydentäen. Illalla onkin sitten luvassa ihka ensimmäiet opiskelijapippalot joiden tarkoituksena on kiertää kaikki keskustan baarit läpi ja tutustua siten Porvoon ravintolatarjontaan ;).
Nyt sitten niitä paljon odotettuja kuvia asunnostani!

Ihan ihka ensimmäinen aamupala omassa kodissa !

<3Minun täytyy tottakai pitää leipomossa oppimiani taitoja yllä, ja siksi leivoinkin karjalanpiirakoita täällä kotona. Haikeus iski ;).















7 kommenttia:
Sun asunto nayttaa tosi kivalta (: ..btw mulla on tasan sama taustakuva tietokoneessa :D
Vautsi mikä opiskelijaluukku! :)
Ihan haikeudella mietin omaa ensimmäistä opiskeluvuotta, kaikkia niitä juhlia ja bileitä... Nauti nyt kun vielä voit! :) (kohta se on vaan työtä...)
Kotisi näyttää kodikkaalta. Tyylikäs ja viimeistelty on tuo sänkynurkkaus. Hyvä väri seinissä. Olet hyvin suomalainen, kun Aalto maljakolla ja Marimekko tableteilla on paikkansa sisustuksessa. Pieneen asuntoon ei mahdu liikoja tavaroita, mitä tekee mieli ostaa. Itse kun muutin ensi 24m2asuntooni, en osannut tehdä kompromissejä, mitä tarvitsen ja mitä en. Terv Annu
Kiva kämppä, varsinkin tuo petinurkkaus! Vitsit oon kade sun ihanalle uudelle keittiölle.. meillä on seitkytluvun keltaset kaapit :S
Tiia, tuolla on tosi ihanaa asua :) tykkään!
Pauliina, oon tosi tyytyväinen kaikkeen ja ekat bileetkin oli aika hyvät !
Annu, todella. Olen viihtynyt tosi hyvin :) mulla on aika lailla sellanen vähemmän on enemmän-tyyli tuossa ollut, paitsi noiden rakkaiden pehmolelujen suhteen ;)
Eve, mä rakastan kaikista eniten tuolla just tota keittiötä :) tykkään hirveesti puuhata kaikkea kivaa keittiössä niin on tosi kiva että se on sellainen missä viihtyy ^__^
voi kuin söpö asunto! :) paljon sulla on vuokraa siinä?
neljäpuolsataa kuussa :>
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu