Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Sitten kun osaan kaikki huonot päiväsi ulkoa voit kutsua öitä sisään, Sitten kun osaan kaikki painajaisesi ulkoa voit keksiä niitä lisää

29. tammikuuta 2010

Sitten kun osaan kaikki huonot päiväsi ulkoa voit kutsua öitä sisään, Sitten kun osaan kaikki painajaisesi ulkoa voit keksiä niitä lisää

Olen ollut niin kiireinen etten ole ehtinyt paneutua blogin kirjoittamiseen ja kun aikaa olisi ollut olen käyttänyt sen tehokkaasti lepäämiseen sillä tämän uuden rytmin opettelu on aikalailla rankkaa !

Minusta on maailman ihaninta asua omassa asunnossa. Tämä tuntuu jotenkin niin oikealta. Tai että tämä tapahtuu juuri oikeaan aikaan. Kuten jo edellisessä tekstissä totesin: olen huippu-onnellinen täällä. Uusi ympäristö on tehnyt hyvää. Kaupunki on kaunis eikä missään määrin liian suuri tai pieni, välimatkat ovat lyhyitä ja kaikki tarvittava löytyy lähimailta tai viimeistään mannuilta. Koulu on mukavaa ja motivoivaa, vaikka olin aluksi hyvin skeptinen ja itseasiassa varma siitä ettei ammattikorkeakoulu sopisi minulle. Nyt totean hyvillä mielin että kyllä sopii. Etukäteen olin jo päättänyt inhota tutoriaali-työskentelyä. Nyt kolmen tutoriaalikerran jälkeen voin todeta että se on varmasti yksi parhaista oppimismenetelmistä mitä minulla on vastaan ikinä tullut. Iso hymy tähän.

Pelkäsin etukäteen etten saisi yhtäkään kaveria koulusta tai Porvoosta. Nyt minulla on liuta ihania kavereita enkä malta odottaa että pääsen tutustumaan heihin enemmän ! :D Minulla on viimeksi ollut näin paljon sosiaalista elämää Meksikossa.

Omassa asunnossa jopa siivoaminen on jollain kierolla tavalla kivaa. Tiskaaminen taas on tuskaa. Laskujen maksaminen on tuskaa. Mutta kyllä tämä taitaa kaiken sen tuskan arvoista olla ;):

Ranskan opinnot ovat alkaneet hieman vaihtelevasti - ääntäminen on aivan ylivoimaisen vaikeaa mutta vielä toistaiseksi elättelen toiveita siitä että se vielä lähtee sujumaan kun harjoitusta tulee lisää. Je suis Sari et j' habite à Porvoo et ce soir j' embrasse avec mon L! Eli olen Sari, asun porvoossa ja tänään L tulee lomille ja luvassa lienee pusuttelua. Sekin on - kuten arvata saattaa - ihanaa.

Pus pus.

Tunnisteet: , , , ,

1 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Que bien! Estoy muy feliz por ti, besos de Madrid de Maihuuuu

29. tammikuuta 2010 klo 23.53  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu