Silmissäin varmaankin rakkauden näät
Jos joskus joudun/pääsen naimisiin, niin haluan tämän häävalssiksi. Tämä on näytelmästä Myrskyluodon Maija, jonka olen käyny vuosia sitten äitini kanssa katsomassa Haminan kesäteatterissa. Esitys on - kuten näkyy - tehnyt suuren vaikutuksen. Ihana. Itkettää. Tosin, esittäjät ovat tässä youtuben ainokaisessa versiossa huonot, mutta menkööt.
Tunnisteet: video

0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu