Holas, olis kiva, jos viitsisit kertoa tarkemmin mitä sun opintoihin kuuluu ja millasia kursseja/aineita sulla on? Mua joskus kiinnosti tuo ala, mutta en ikinä ottanut tarkemmin selvää asiasta. kiitos! :)
Kirjota mitä vaan "hömppää", mä ainakin lueskelen mielelläni. Sä oot mun "cybertuttu" jo muutaman vuoden takaa, ni ihan mitä vaan kuulumisia on hauska lukea :)
Annika juu hyvä ajatus kyllä ! Puhun mieluusti opiskeluasioista, ja varsinkin nyt olisi uuttakin kerrottavaa kun olen ryhtymässä haaga-heliaa markkinoivaksi vertaistutoriksi sekä olen mukana pilottihankkeessa callidus-tutorina. autan siis espanjan kielessä niitä jotka ovat vähän heikompia :)
Eveliina minä olen ollut ihan innoissani kun olet taas blogannut ahkerammin ! Luen sinun juttuja tosi mielelläni :>
3 kommenttia:
Holas,
olis kiva, jos viitsisit kertoa tarkemmin mitä sun opintoihin kuuluu ja millasia kursseja/aineita sulla on? Mua joskus kiinnosti tuo ala, mutta en ikinä ottanut tarkemmin selvää asiasta.
kiitos! :)
Kirjota mitä vaan "hömppää", mä ainakin lueskelen mielelläni. Sä oot mun "cybertuttu" jo muutaman vuoden takaa, ni ihan mitä vaan kuulumisia on hauska lukea :)
Annika juu hyvä ajatus kyllä ! Puhun mieluusti opiskeluasioista, ja varsinkin nyt olisi uuttakin kerrottavaa kun olen ryhtymässä haaga-heliaa markkinoivaksi vertaistutoriksi sekä olen mukana pilottihankkeessa callidus-tutorina. autan siis espanjan kielessä niitä jotka ovat vähän heikompia :)
Eveliina minä olen ollut ihan innoissani kun olet taas blogannut ahkerammin ! Luen sinun juttuja tosi mielelläni :>
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu