Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Viluinen tyttö

18. elokuuta 2010

Viluinen tyttö

Senkin katalat Italian suomalaiset bloggarit! Olette aikaansaaneet minulle Italiaantutustumisvimman! Oli aika hilkulla etten ahdistuksissani lähtenyt pitkäksi viikonlopuksi Milanoon huomenna!! Mutta rahaa on vähän nyt pakko säästää ja blaa blaa blaa. ;)

Kuinka tunnollinen työntekijä olenkaan, olin koko kesän töissä enkä kertaakaan ollut edes hiukkasen vertaa kipeä tai huonovointinen ja mitäs nyt, kun ei tarvitsekaan mennä huomenna töihin!!!! Kurkku tuli välittömästi kipeäksi kun pääsin töistä kotiin. Uskomatonta :D

Olen aina siirtynyt elokuussa villapaitojen ja villasukkien käyttäjäksi, ja viime vuonna kuljin vielä kesäkuussakin toppatakissa aamuisin töihin. Olen oikea vilukissa! No, tänä aamuna minulla oli toppaliivi päällä työmatkalla, eikä olisi haitannut vaikka olisi ollut ihan koko takki. Niin kylmä oli. 15°C.

Ja nyt minulla on paksu huppari, paksut kolitsihousut ja villasukat, ja vieläkin palelen. Ja asunnossani on mittarin mukaan tällä hetkellä 27,8°C. Mitä ihmettä. Ratkaisu on yksinkertainen: keitän itselleni ison kupin marokkolaista minttuteetä ja kietoudun ison peiton alle lämpimään! Syksykin voi olla kiva.

Tunnisteet:

4 kommenttia:

Blogger Eveliina kirjoitti...

Syö mahd. monipuolisesti, paaaaljon kuituja, yrttejä ja vettä, sekin auttaa kun aineenvaihdunta toimii, vitamiinit imeytyy ja veri kiertää onnellisena :D.

Terv. entinen vilukissa!

18. elokuuta 2010 klo 19.24  
Blogger Karkki kirjoitti...

Hihih! Sä oot Ihana! :D Tänne vaan, iloiseen sekoboltsiseen joukkoon :D:D tänne saattaa jopa jäädä ;)

Oi, mä olen muuten ihan samanlainen vilukissa, mulla on jo villasukat jalassa ja täällä oli tänään kuitenkin.. no en kehtaa sanoa,mutta jos alle 28:n menee asteet, sukat hyppää jalkoihin :D (nytkin..)

Sun ratkaisu viluun kuulosti kyllä tosi hyvältä, mä keitin kamomillaa ja kiskoin kans peittoa vielä päälle. On sellainen ihanan lämmin olo :)

19. elokuuta 2010 klo 1.27  
Blogger Sari kirjoitti...

Eveliina voisihan tuota tietysti kokeilla :D !

Karkki..... Oli tosi lähellä etten ostanut lentoa Milanoon...... Päädyin sitten kuitenkin varaamaan lennot syyslomalle Madridiin. Seuraavaksi tulen sitten Milanoon espressolle :D !

20. elokuuta 2010 klo 17.31  
Blogger -S- kirjoitti...

Mulla ei ole nàkòjààn pàivitykset taas toiminut lukulistallani, hòh! Ihana uusi blogitausta sulla. Paljon parempi nàin, mustalla taustalla on vaikea lukea.

23. elokuuta 2010 klo 1.41  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu