Rakkauden Madrid ja rakkaudesta Madridiin!
Arvatkaas mitä tein tuossa viime torstaina kun tarkoitukseni oli siivota! Vähän harhauduin siivoamasta tsekkailemaan lentohintoja ja niinhän siinä kävi että siivoamisen sijaan kirjoitinkin tällaisen tilapäivityksen facebookkiin:
Torstai on toivoa täynnä! Varasin lennot ja lähden syyslomalla Madridiin! <3
Torstai on toivoa täynnä! Varasin lennot ja lähden syyslomalla Madridiin! <3
Tunnisteet: elämä, espanja, facebook, maailma, madrid, matka


0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu