Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Vaihtounelmia

6. toukokuuta 2010

Vaihtounelmia

Unelmoin jo korkeakouluvaihdosta. Olen hätäinen. Meidän koulutusohjelmasta on SUOSITELTAVAA lähteä 5. tai 6. lukukaudella mutta kuulemma voi lähteä jo kun on kolme lukukautta suoritettuna täällä. Eli voisin hakea helmikuussa 2011 sinne lukukaudelle 4 vaihtoon. Katsotaan kuinka käy.

Olen miettinyt pääni puhki sen maan kanssa minne olisi kiva/järkevää/mielekästä lähteä. JÄRKEVÄÄHÄN olisi lähteä englanninkieliseen maahan, sillä olen niin hirveän epävarma omasta englannistani. Olisi hyvä saada se varmaksi. Toisaalta minä vähät välitän Englannista, Irlannista, Yhdysvalloista tai Australiasta kun maailmassa on niin paljon kaikkea muuta jännittävää! MIELEKÄSTÄ olisi tottakai lähteä Ranskaan - se ihastuttaa ja rakastuttaa minua. Olisi ihanaa osata ranskan kieltä kunnolla. Ranskan vaikuttaa ihanalta paikalta. Mutta olen maailman laiskin opiskelemaan ranskan kieltä...

Ja kuten varmaan arvaatte, mietin myös sitä Meksiko-vaihtoehtoa. Kaipaan Meksikoa. Kaipaan sinne aivan todella paljon. Toisaalta olen ajatellut myös sellaista vaihtoehtoa, että hakisin vaihtoon Eurooppaan, ja tekisin työharjoittelun/työharjoittelut Meksikossa. Mitäs mieltä olette?

Madridin matka lähestyy, ja uusimmassa MONDO:ssakin oli juuri sopivasti parin sivun juttu Madridista. Ja siskokin laittoi listaa mielenkiintoisista kohteista joissa voisimme vierailla, täytyy tutkia tarkemmin mitä sieltä löytyy :)

Pus pus

Tunnisteet: , , , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu