Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nettipimennossa

11. tammikuuta 2010

Nettipimennossa

Helou. Olen nettipimennossa, Porvoon puhelin toimittaa nettiliittymäni parhaassa tapauksessa tämän viikon lopulla mutta mitä luultavimmin ensiviikon alussa. Minulla on kuitenkin 200m päässä kotoa kirjasto jossa voin käydä "hätätapauksissa", mutta kuvia ihanasta asunnosta ei ole vielä ennen omaa nettiä luvassa :).

Ihanaa on ollut, oikein ihanaa ja olen oikein onnellinen. L oli viikonloppuna käymässä ja tykkäsi asunnosta myös.

Porvoo on kiva, mutta suuri suuri nootti ja moite parkkipaikkojen puutteesta keskustassa. Tosi surkeeta. Täytynee kulkea kouluun bussilla näiden pahimpien pakkasten yli, ja siirtyä sitten pyöräilemään. Huoh! Onneksi koululle on valmistumassa uusi kampus käytännössä minun naapuriini! Vaikka tämän ensimmäisen opiskeluvuoteni joudunkin keplottelemaan itseni kouluun vähän kauempaa kuin opiskelija-asuntoloissa asuvat niin vuoden päästä helpottaa kun koulu muuttaakin minun luokseni. HAH! :)

Palaillaan. En malta odottaa että pääsen esittelemään innovatiiviset opiskelijabudjetin sisustusratkaisuni ! ;)

pus.

Tunnisteet: , , ,

2 kommenttia:

Blogger -S- kirjoitti...

Kiva kuulla ettà viihdyt :)
Jààn odottelemaan kotisi kuvia :)

11. tammikuuta 2010 klo 10.50  
Blogger Eve kirjoitti...

Mukavaa että viihdyt! Kerro lisää mitä pidät Porvoosta kaupunkina ja siellä tapaamistasi ihmisistä... Olen myös vähän miettinyt että mitäs jos muuttais Porvooseen. Se ei olisi edes liian kaukana täältä Helsingistä. Koulussanikin on muutama tyyppi jotka kulkevat sieltä tänne päivittäin.

11. tammikuuta 2010 klo 23.43  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu