Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Siitä päivästä jäi pala hajoavaa taivasta kurkkuusi ja otsallesi kuutamosta sirpale

4. tammikuuta 2010

Siitä päivästä jäi pala hajoavaa taivasta kurkkuusi ja otsallesi kuutamosta sirpale

Hohhoijaa. Leipurin sisäinen kello herätteli minut taas klo 4:30am vaikka tässä lomalla ollaankin. Osasyyllisenä tietysti varmaan tämä muuttostressi - muuttopäivä on huomenna ja minulla iski kunnolla tajuntaan vasta eilen illalla että tämän päivän aikanahan sitä pitäisi jo saada kaikki valmiiksi !! Kamalaa !! Ja samalla niin ihanaa..

Sain äidiltä starttipakettina vehnäjauhopussin, sämpyläjauhoja, kuivahiivaa, leivinjauhetta, suolaa, sokeria ja kaurahiutaleita. Lisäksi kodin kaapeista kaivettiin esille kaikki tuplatuotteet eli kaikki mitä oli kaksin kappalein, sekä kaikki sellainen mitä kukaan muu ei käytä - saan mukaani ainakin salaattikastiketta, aromisuolaa, tomusokeria, kaakaotomusokeria, hasselpähkinärouhetta, mantelilastuja, currya, palasokeria, mariannerouhetta, kookosrouhetta, rakuunaa, kuivattua persiljaa, MEHUPILLEJÄ (!!!)... :) ;)

Hoen jatkuvasti itselleni ettei minulla ole mitään hätää, että voin aina ottaa opintolainaa jos tiukka paikka tulee, ja että minulla on hätätilanteen koittaessa vanhemmat takanani aina. Mutta en minä halua joutua mihinkään hätätilanteisiin saati että tahtoisin kontolleni lainaa parikymppisenä ! Toisaalta olen huolissani omasta jaksamisestani jos vietän opiskelun ohella jokaisen vapaahetken töissä. Jos edes saan töitä? Takaraivossa minulla on kuitenkin tuntuma ja "tieto" siitä että kaikki kyllä järjestyy tavalla tai toisella, ja että asiat selkiintyvät kuin itsestään sitten kun ihan oikeasti elän sitä elämää joka pian alkaa. :)

Toivoisin kovasti että L olisi mukana muutossa sekä henkisenä tukena että väkivahvana kantajana. Armeija ei antanut lomapäivää muuttoa varten, suurta murinaa!

Yhtä suurta murinaa aiheuttavat tällaiset kommentit facebookin keskusteluissa: "Vittuun ulkomaalaiset !!!!!!!!!!!", "suosi suomalaista potki pakolaista", "
vittu suomi suomalaisille!!!", "Lähtis neekerit vittuun täältä ni ei tarvis kattella suomipaitoja!!", "Kaikki mokkakorvat saunan taakke ja niskalaukaus!!".. huoh, en viitsi edes lukea pitemmälle, tulee vaan paha mieli ja myötähäpeä. Onneksi suurin osa suomalaisista ei kuitenkaan ole tällaisia. :(

Tunnisteet: , , ,

4 kommenttia:

Blogger Annu kirjoitti...

Hih, noi mehupillit kuulostaa tosi tärkeältä uuteen asuntoon, eihän sitä koskaan tiedä. Pidät sitten tupaantuliaiset, niin mehupilleille löytyy käyttöä. Niistä vois tehdä vaikka himmelin koristeeksi.
terveisin Annu

4. tammikuuta 2010 klo 13.37  
Blogger Sari kirjoitti...

joo, taitaa olla markka-aikainen etiketti vielä siinä purkissa joten tosi ahkerassa käytössä tuntuvat olleen :D ehkä ne sit viimeinkin pääsevät ansaitsemaansa kunniaan minun kodissani !

4. tammikuuta 2010 klo 14.27  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kaikki aina järjestyy, sulla on oikeasti ihan sikanaan rahaa jos oot ollut töissä monta kuukautta, ja kyllä sillä opintorahallakin elää aika hyvin, kokeiltu on. itsehän olen ottanut opintolainaa vain jotta pääsisin intiaan :D enkä olis lopulta edes sitä tarvinnut. olipa sit tuhlattavaksi rahaa. nyt tää lomailee espanjassa opintorahalla ja erasmusrahalla :DDD t. maiju

4. tammikuuta 2010 klo 17.28  
Blogger Mia kirjoitti...

Tuut varmasti pärjäämään, mä mietin samoja asioita kun olin muuttamassa pois kotoa mutta kaikki sujuu hyvin lopulta! Ja sekään ei oo maailmanloppu jos opintolainaa joutuu ottamaan, oon ite ottanut sitä vaihdon aikana ja nyt otan kans. Oon vaan päättäny tietyn rajan mitä enempää lainaa en haluu ottaa. Tsemppiä muuttoon! :)

6. tammikuuta 2010 klo 17.37  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu