uh!
Sain psykologian kokeesta 10! ahh olen niin iloinen sitä. Nyt on onneksi viikonloppu ja aikaa LEVÄTÄ! Niin ja nyt kirjoitan esseetä filosofian kurssille.
Tunnisteet: koulu
No pretendo parar. ¿Quién camina cuando se puede volar? Mi destino es andar.
Tunnisteet: koulu
0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu