Musica
"Tämän syksyn parhaat biisit, jotka saavat olla joko täysin tuoreita tai mahdollisesti vanhempia tapauksia. Postaa siis lista näistä viidestä tämän hetken lempparilaulusta blogiisi ja haasta sitten viisi muuta bloggaajaa samaan!"
1. Maná - Si no te hubieras ido
2. Maná - Mariposa traicionera
3. Juanes - A Dios Le Pido
4. Alejandro fernandez - No se me hace facil
5. Viimeinen on Camilan TODO CAMBIO mutta sitä ei saa jostain systä youtubesta linkitettyä.. :)
Tunnisteet: musiikki

0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu