Blogeja
Tänään tein ison urakn ja kopioin kaiken nettiblogeiluni meksikon vuodelta tekstistä nro. 1 jossa kerroin lähteväni vaihtoon tekstiin numero ties mitä, jossa vuotta myöhemmin kerroin palanneeni suomeen. Järjestelin tekstit aikajärjestykseen yhteen tiedostoon.
Tilastotietoja:
89 SIVUA (fontti Arial, 12)
30300 SANAA
213026 MERKKIÄ
1305 KAPPALETTA
4370 RIVIÄ
Jestas :D ja kaiken lisäksi tossa ei ole mitään niistä miljoonista kuvista joita mulla blogissa on, ainoastaan teksti, jota sitäkin karsin jonkun verran (turhimmat pois).
Silmiini osui erityisesti tällainen teksti --> http://www.mex_sarri.vuodatus.net/blog/1079664 minun pitäisi pystyä ajattelemaan noin analyyttisesti nytkin, kun tuntuu että yo-kirjoitukset menivät ihan penkin alle, olisikin niin helppoa.......
Tunnisteet: kirjat ja kirjoittaminen, koulu, meksiko

1 kommenttia:
Toi blogiteksti on oikeasti todella loistava :)
voi kun nää rakkaat meksikolaiset vaan itsekin ymmärtäisivät...
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu