Kirjoja
Suosittelen lukemaan Annika Idströmin kirjoja!! Kahlasin viikossa Veljeni Sebastianin ja Sinitaivaan läpi enkä oo samanlaista liikutusta kokenut monia kirjoa lukiessa.. Hieno juttu. Mulla on lainassa myös Anna-Leena Härkösen Häräntappoase jonka jätin kesken luettuani alle 20 sivua koska se oli yksinkertaisesti niin surkea ja tylsä.
Tunnisteet: kirjat ja kirjoittaminen, koti

0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu