Totally in love with Madrid - osa 7, ostoksia
Koska olen rakastunut hömppään en voi olla esittelemättä lyhyesti ostoksiani Madridista! En ostanut mitään erityistä ja suurta mutta pieniä juttuja jonkin verran.
Madridissa kannattaa shoppailla ainakin Fuencarral-nimisellä kävelykadulla ja/tai Gran víalla. Liikkeitä on paljon ja erilaisia ja eri tasoisia niin hinnoittelultaan kuin valikoimiltaankin. Madridiahan pidetään yleisesti shoppailullisena paratiisina enkä ole yhtään eri mieltä vaikka tällä kertaa ei juuri tullutkaan shoppailtua niin paljon kuin olisi voinut ja halunnut.
Shoppailupaikkoja: Fuencarral, Gran vía, Solin ympäristö, Hortaleza
Suosittuja liikkeitä: Pimkie, Blanco, Bershka, Mango, Zara, Desigual, El Corte Inglés (paikallinen Stockmann), Pepe Jeans..... etc etc etc. Kenkäfriikeille oikea osoite on kuulemma Calle de Augusto Figueroa, mutta en ole siellä käynyt joten en tiedä. Enkä ole myöskään kenkäfriikki. :D
TÄÄLTÄ löytyy vielä lisää tietoa Madridin shoppailupaikoista.
Ja nyt sitten lyhyt esittely omista löydöistäni viimeisimmällä visiitilläni Madridiin:
![]() |
| Haalarimerkit Rastrolta! |
![]() | ||
Tällainen pikkuinen laukku. Ihana, mutta tosi huonolaatuinen. Matkaseura osti saman eri värisenä, ja meillä molemmilla kesti käytössä n. viikon. Kiinnityssysteemi hajosi samalla tavalla molemmista laukuista.. Kaupan nimi on Blanco ja heillä on paljon liikkeitä ympäri Madridia. Heillä on sekä vaatteita että asusteita, ja joskus Blanco-kaupan yhteydessä on erikseen Blanco accessories-kauppa vieressä.![]() Täydelliset saappaat. Paremmiltahan nämä näyttäisi jos olisi jalat mukana kuvassa (:D) eli jos olisi saappaat jalassa ja siitä kuva, mutta mulla kun ei ole täällä ketään kuvaamassa niin iskin sitten saappaat pöydälle ja otin kuvia. Ja tuo pöytäliina nyt oli jokatapauksessa menossa pesuun joten ei sillä väliä jos tuossa touhussa likaantui! Nämä on ostettu "Diez Oportunidades"-nimisestä kenkäkaupasta läheltä Solia.
| ||
![]() | ||
| Lempparini. Täydellinen huivi! Nämä kuvat eivät ollenkaan anna oikeutta tämän jumalaisen ihanuuden kauneudelle :D!!! Tämä on PIMKIE-nimisestä kaupasta jonka liikkeitä löytyy myöskin Madridista vaikka kuinka. |
![]() |
| Aaahhhh sydän sydän sydän |
![]() |
| Korufriikki ilmoittautuu taas. 8 Paria korviksia sekä yksi pariton. Täydellisimmät ovat nuo oikeassa alakulmassa olevat roikkuvat korvikset jotka ovat uudet suosikkini. Leopardikorvikset ovat pimkie:ltä ja nappikorvikset Blancolta. Nuo täydelliset ovat kotoisin samasta kaupasta kuin tässä postauksessa viimeisenä esiteltävä laukku eli PARFOISilta! |
![]() |
| Ihanaa <3 |
![]() |
| Seuraava hassu päähänpinttymä. Kerään jääkaappimagneetteja. Ja pakko oli saada tällainen, huoh. :D |
![]() |
| Tässä rakkauden ruumiillistuma. Tai materialistuma... Mikälie. Ihana. Täydellinen. Toimii mulla nykyään koululaukkuna eli sisään mahtuu kivasti kirjat sunmuut. :) Parfois. Tässä nyt vielä video Varsovan parfois-liikkeen avajaisista niin näette vähän että millainen kauppaketju kyseessä. Ihana! |
Tämä ei nyt varsinaisesti liity tähän postaukseen mutta arvatkaas mitä. Kun minä olen nyt rakastunut. Tai jo aiemmin mutta nyt entistä enemmän. Arvatkaas keneen! No Kaukokaipuun Rva Ruususeen! Jos joku ei ole vielä tutustunut tuohon ihanaan blogiin niin nyt kipin kapin vakoilemaan :).















9 kommenttia:
Mikset tuonut minulle tuliaisiksi mitään tuommoisia ihanuuksia! Ja jätti-ihana laukku <3
Toinhan mä sulle ne hienot korvikset :<<<
PIMKIE!!Se oli myös Italiassa, oli muuten mun suosikkikauppani, tosi söpö ja ihana paikka <3 Ihana tuo sun koululaukku oli myös ja mäkin keräilen magneetteja :)Tykkään usein ostaa sellasia magneetteja, joissa lukee jotain hauskaa tai fiksua :)
Myös minä haluaisin sen laukun...
Ihania löytöjä! Mä hamstraan kanssa aina Kreikasta kauheat kasat särkylääkkeitä. Sitten tuntuu ihan kamalalta, jos joutuu ostaan Suomesta jotain sikakallista Buranaa. :D Niin ja mä esittelen itseni yleensä Annana ulkomaisille, koska se nyt vaan helpottaa niin paljon asiaa. :D
Lady niiimpä !! <3 Ihania kaikkia asustejuttuja ja se pipo jonka mainitsin on myös sieltä :D ! Aivan upeita korviksia ja huiveja ja kaikkea ihanaa.. Oiii tekee niin mieli lähteä shoppailemaan Madridiin! Mulla on sellainen magneetti jossa lukee "jos noudatat aina kaikkia sääntöjä jäät paitsi kaikesta hauskasta" ja se on musta ihana <3.
Elmu ;) ...
Ioanna ihanaa etten ole ainoa nimensä vanelhteleva särkylääkehamsteri :D !
Mäkin esittelen itseni yleensä toisin, kun tapaan ulkomaalaisia, koska mun nimeni on ihan liian pitkä, eikä kukaan edes osaa lausua sitä oikein yleensä.Hauska teskti sun magneetissa, mä myös ostin Italiasta sellasen magneetin, jossa lukee sanonnan veni, vidi, vici-hengessä: "veni,vidi,visa,
venni, vidi, comprai" eli: tulin, näin, ostin :)
tuo viimeinen laukku... se on ehkä täydellinen ! <:
Lady :D !!
Tiia jep! Ja parasta että se on vielä tollanen tilaihme - näyttää pieneltä ja sirolta mutta sit sinne mahtuu kuitenkin helposti kirjoja ja ties mitä <3
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu