Madridin eläintarha oli aika floppi. Törkeän kallis ja melko autio. Jos jotakuta kuitenkin kiinnostaa mennä, niin Metromatka Solilta Casa de Campo:lle kestää n. 20min. Metroasemalta kävelee eläintarhalle 5-10min. Sisäänpääsymaksu on reilu 18€ aikuiselta.
Eläintarhan nettisivut löytyvät osoitteesta
http://www.zoomadrid.com/. Sivut ovat jokseenkin alkeelliset, espanjaksi toimivat vielä jotenkuten mutta sivuston saamiseen englanniksi on vähän älytön systeemi. Pitää nimittäin itse tajuta laittaa tuonne osoitteen perään /en !! Ja englanninkielisiltä sivuilta ei sitten löydy mitään sellaista tietoa mitä voisi kuvitella jonkun tarvitsevan, eli esimerkiksi hintoja.
 |
| Joku tyyppi ratsastaa kirahvilla |
 |
| Tämä on se minkä takia kannatti vaivautua paikalle!!! Pandakarhun pentu! Aivan upea ja suloinen. Pandavauvan kehitystä voi seurata täällä. |
 |
| Ja tässä sen mami Kung fu Panda! En ollut koskaan ennen nähnyt pandaa joten tämä oli uutta ja hienoa. |
Yksi hyvin merkittävä syy vierailulle eläintarhassa oli kaikessa yksinkertaisuudessaan seuraavissa kuvissa esiintyvä HURMURI.
Mikä TÄYDELLINEN eläin! Olisi tehnyt mieli pompata aitaukseen ja viedä Koala mukanani kotiin!
Tunnisteet: espanja, madrid, matka
5 kommenttia:
Itse löysit pelkkiä näätiä ja poroja eläintarhasta, joten ei ihmekään että jäi pettymykseksi. Teil on kuitenki jääny joku iso osa eläintarhaa näkemättä ;)
Henkilökohtasesti suosittelen sitä papukaijashowta kyllä kaikille... Yks papukaijoista karkas johonki puuhun ja sit ne liiteli yläpuolella niin että sai pelätä saavansa jotain niskaan... Ihana show
Hahahhaah no mieti nyt mikä ensivaikutelma kun ensimmäiset eläimet olivat: (tässä järjestyksessä) PORO, SINISORSA, JOUTSEN, NÄÄTÄ, KARHU!!! :D:D:DD:D Onneksi kaikki pelastui kuin seuraava eläin oli koala!
Onneksi varoititte siitä mahtavasta papukaijashowsta etukäteen, niin osattiin olla menemättä ;D
Heei, kiitti näistä Madrid-postauksista! :) Kaukaisena haaveena on reilata mm. sinne ens kesänä joten täytyy sit kaivaa nää postauset taas esiin! :)
Mo Markei! Kiva jos näistä on iloa :) Näitä on mulla suunniteltuina yhteensä 11kpl eli vielä 5 tämän jälkeen :)
Siis Marke* eikä Markei :D
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu