Snog - Marry - Avoid
Akka Perkele-blogissa oli juttu tästä ohjelmasta ja päätin jakaa sen täälläkin ihan vaan koska en tiedä miten reagoisin. Naurattaa, järkyttää, ärsyttää.. Viihdyttää :D. Mitäs sanotte? Laitan tähän nyt yhden ohjelman kokonaisuudessaan..
Tässä ekassa osassa tehdään mun mielestä tosta tytöstä kyllä rumempi. Hänelle sopi tuo blondius.. Olisivat vain keventäneet meikkiä tai jotain. Ja tuo kamala mekko joka hänelle laitettiin.. Jestas.
Tästä tytöstä tuli aivan äärimmäisen suloinen! Mutta mahtaako hän kuitenkin palata aiempaan tyyliinsä heti kotiin päästyään? ;)
En oikein tiedä.. Tykkäsin siitä pinkistä tukasta. Uusi tukka oli jotenkin ohuen ja lättänän oloinen...? Videon lopussa näytetään vielä miltä tämä viimeinen tyttö näytti 3kk tämän jälkeen ja ylläripylläri - hän oli palannut ainakin osittain aiempaan tyyliinsä. :)

2 kommenttia:
Ja joo mäkin löysin kerran ton ohjelman, se tulee liviltä ainakin torstaisin myöhään. En ole ihan täysin tajunnut tota ohjelmaa, mutta ihan hauska sitä on katsoa, jos ei muuta tekemistä ole. Ja sen suomennus muuten ontuu pahasti..
Tuo on osittain ihan hauska, mutta joku tuossa kyllä ärsyttääkin. :s
Onneksi en ole nähnyt mitään suomennoksia kun olen katsonut noita vaan youtubesta :D
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu