Vähän hömppää tähän väliin. Monethan on varmasti kokeillut tuota
MTV3.fi:stä löytyvää makeover-ohjelmaa mutta nyt kun olen menossa huomenna kampaajalle ja halusin kokeilla erilaisia hiusmalleja.. Niin päädyin taas tuonne kokeilemaan. Hehe. En kehtaa laittaa sitä alkuperäiskuvaa tähän näytille kun se on niin karmiva mutta laitan nuo jälkeen-kuvat :D
 |
| Tämä on aikalailla sitä mitä meinaan huomenna kampaajalta pyytää.. |
 |
| Tässä sama tummilla hiuksilla.. |
 |
| Se ohjelma on ihan hauska. Vaikka suurin osa jutuista näyttää kovin pälleliimatuilta niin hauska sillä on ainakin kokeilla kaikenlaista mitä ei ehkä oikeasti uskalla. :D Minä esimerkiksi en koskaan uskaltaisi käyttää tuollaista huulipunaa. Ei sovi ollenkaan minulle. Mutta tästä näkyy myös pieni vilautus siitä "ennen"-kuvasta. Ideahan on vetää tukka tiukalle ponnarille taakse ja katsoa suoraan kameraan... Ei ainakaan omalla kohdallani kovin kaunis näky :D |
Tunnisteet: hömppä
0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu