Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Day Two: Nine things about me.

29. syyskuuta 2010

Day Two: Nine things about me.

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done.
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession

Day Two: Nine things about me.
1. Pelasin lentopalloa 8-vuotiaasta parikymppiseksi aktiivisesti. Haluaisin kovasti jatkaa mutta Porvoossa ei minun tietojeni mukaan ole naislentopallojoukkuetta ja naapuripaikkakunnille siirtyileminen treenaamisen ja pelien merkeissä ei näillä opiskeluilla ja aikatauluilla houkuttele, kun tuntuu ettei ehdi mitään koulujuttujakaan tehdä niin miten sitten urheilla. Mutta olisi se kivaa.

2. Kun toiset ihmiset syö sipsejä dipillä, niin minä syön dippiä sipseillä. Suosikkiani on taco-dippi!

3. Tykkään istua lentokoneessa ihan takarivissä kun siinä pääsee usein sosialisoimaan lentohenkilökunnan kanssa.

4. Minulla on vimma matkustaa Indonesiaan.

5. Minulla tulee joskus sellaisia itsetunto-mahalaskuja että tuntuu etten osaa mitään ja olen kaikessa huono.

6. Paras ammatti minulle olisi maailmaa kiertävä bloggaaja. Siis joku maksaisi minulle siitä että matkustaisin ja kirjoittaisin matkoistani blogia! Ihana ajatus :D

7. Olen ollut elämäni aikana töissä museolaivalla, "kolumnistina" paikallislehdessä ja tehnyt myös muita juttuja samaiseen lehteen, satamakoneiden korjaamolla sekä kahdessa leipomossa.

8. En osannut juuri leipoa kun menin töihin leipomoon. Ja itseasiassa luulin meneväni sinne pakkaamaan. Toisin kävi ja minusta tulikin epäpätevä leipuri mutta hoidin kyllä hommani omasta mielestäni hyvin ja opin paljon hyödyllisiä asioita! Ja viihdyin hyvin.. Ikävöin niitä työkavereita paljon.
Leipurin taidonnäyte.. Vaikka kakuthan kyllä on ennemminkin kondiittorien touhuja, mutta en nyt löytänyt mitään kivaa kuvaa mistään sämpylöistä tai riisipiirakoista :D
9. Rakastan mun opiskelijahaalareita ja on aina ihanaa kun niihin saa uuden haalarimerkin! Jos joku haluaa olla ihana niin minulle saa lähettää postissa uusia merkkejä ;)

Tunnisteet: ,

5 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Laama minäkin syön dippiä sipseille ;) Ja nimenomaan TACO NAMANM! pusss

29. syyskuuta 2010 klo 11.15  
Blogger Lady Laetitia kirjoitti...

Ai niin, ei liity varsinaisesti asiaan, mutta luin tänään koululla ollessani Yrittäjät-nimistä lehteä, ja siinä oli varsin kiinnostava ja pitkä juttu Meksikosta, ajattelin vain kertoa.. Niin ja un unelmatyö olisi, että joku maksaisi mulle siitä että mä matkustaisin ympäri maailmaa ja tutustuisin paikallisiin vaatekauppoihin, se olisi hienoa ja siitä voisin blogata myös :)

29. syyskuuta 2010 klo 16.43  
Blogger Sari kirjoitti...

Anonyymi Iida ;) <3

Lady kiitos vinkistä! Täytyykin etsiä se lehti jostain. Voidaan lähteä hei yhdessä maailmaa kiertämään, sinä tutustut vaatekauppoihin ja minä yleisesti nähtävyyksiin ja hullutuksiin, ja sitten pidetään siitä kaikesta hienoa blogia ja joku vielä maksaisi siitä ! :D :D

29. syyskuuta 2010 klo 20.03  
Blogger rva ruusunen kirjoitti...

Mulla olis pari merkkiä, jotka voisin lahjoittaa sulle, koska muru ei tarvii samoja kaksin kappalein (;

Mutta tarvisin vaan sinu osoitteen! voit laittaa sen tänne:
marynell ät live.it


<3

30. syyskuuta 2010 klo 8.36  
Blogger Sari kirjoitti...

ooo ihanaa kiitos miljoonasti! <3 Laitanpa sähköpostia :D

30. syyskuuta 2010 klo 15.01  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu