Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

fuí desde el norte hasta el polo sur y no encontré ojos así como los que tienes tú!

26. syyskuuta 2010

fuí desde el norte hasta el polo sur y no encontré ojos así como los que tienes tú!

Heippa! Mulla ei varmaankaan ole nyt alkuviikosta aikaa kirjoittaa mitään oikeaa sillä työstän sitä kamalaa toimialaraporttia jonka deadline on siis torstaina! Mutta. Olen jo jonkin aikaa miettinyt että pitäisikö tehdä sellainen postaus, johon lukijat saisivat laittaa mitä tahansa kysymyksiä minulle ja minä sitten tekisin niistä vastauksista postauksen.. Se olisi minusta aika hauskaa, olisi kiva tietää mitä kysymyksiä lukijat minulle haluaisivat esittää. MUTTA en ole tehnyt sellaista postausta tähän mennessä koska olen pelännyt että...

a) joku kysyy jotain ihan liian intiimiä tai
b) ketään ei kiinnosta kysyä yhtään mitään!

Mutta ehkä nyt kuitenkin toteutetaan se vai mitä! Eli periaatehan on että yksi kysymys per lukija mutta saa kyllä laittaa useammankin kysymyksen :) Vastailen niihin sitten oletettavasti torstaina kun olen palauttanut raportin.. Eli siihen asti aikaa heitellä kysymyksillä!



Edit: Tällainen siis on idea jos joku ei nyt tajunnut :D --> LINKKI

Tunnisteet:

11 kommenttia:

Blogger Ioanna kirjoitti...

Mun täytyy kysyä nyt tällaisia Meksiko-kysymyksiä, kun pikkuveli on lähdössä kevääksi sinne vaihtoon. Että mitä vinkkejä antaisit hänelle? Ja voiko äiti olla täällä koti-Suomessa ihan hyvillä mielin, että kuopus on turvassa? :D

26. syyskuuta 2010 klo 21.24  
Blogger Lady Laetitia kirjoitti...

hassua näin ekan kerran mun fb:ssä sun blogiviestisi.. pitää miettiä vielä sitä kysymystä, ei nyt tuu mitään mieleen ainakaan

27. syyskuuta 2010 klo 0.07  
Blogger rva ruusunen kirjoitti...

Paras meksikolainen, paikanpäällä nautittu ruoka? Ü

Kulinarismi kun on meidän kodissa se vallitseva voima :D

28. syyskuuta 2010 klo 8.04  
Blogger -S- kirjoitti...

Jos joku kysyy liian intiimià niin voithan sà aina olla vastaamatta...tai sanoa tosi coolisti vaan ettà no comments ;)

29. syyskuuta 2010 klo 0.39  
Blogger Sari kirjoitti...

Jaa-a, vaikuttaa vaan että toi b-kohta on tässä käymässä toteen eli melkein ketään ei kiinnosta :(

29. syyskuuta 2010 klo 0.46  
Blogger Anu Pauliina kirjoitti...

Minä haluaisin kysyä että minkälaisia tulevaisuuden suunnitelmia sulla on? Eli siis onko sulla jotain ihanaa unelmaa tai unelma-ammattia tai -maata jossa haluaisit olla tulevaisuudessa? Vai elätkö niin kuin päivä kerrallaan ja asenteella katsotaan-nyt-mitä-elämä-tarjoaa?

29. syyskuuta 2010 klo 6.35  
Blogger Lady Laetitia kirjoitti...

Käytkö töissä koulun ohella vai elätkö kesätyösäästöillä koko vuoden? Tiedän monen vuoden kokemuksesta, että opiskelijabudjetilla selviäminen voi joskus olla todella haastavaa..

29. syyskuuta 2010 klo 16.38  
Anonymous Mr. Dino kirjoitti...

Vähän Anun siivellä mennään, mutta.. Mitä koulun jälkeen ? Uskotko lähteväsi opiskelemaan lisää vai tuntuuko kouluaherrus olevan ohi tämän jälkeen ?

29. syyskuuta 2010 klo 17.09  
Anonymous Kristiina kirjoitti...

Moikka,

haluaisin kysyä, että kokkailetko meksikolaisia ruokia kotona Suomessa? Haluaisitko jakaa jonkun hyvän reseptin? :)

Poikaystäväni on USA:sta ja meillä kokkaillaan aika paljon amerikkalaisia ruokia. Joskus on kyllä haastavaa löytää jotain ainesosaa, joka ei Suomessa ole niin suosittu. (Onneksi vanilla extractia löytyy!)

Btw! Löysin edellisen blogisi, kun olin opiskelijavaihdossa pari vuotta sitten (ja googlella etsiskelin jotain vaihtoblogeja). Sitä oli tosi kiva lukea! Nyt löysin sattumalta tämän blogisi ja edelleen kirjoitat kivaa blogia! :) Minäkin haluaisin alkaa ammattimatkustelijaksi! Huomasin myös, että yks tuttu opiskelee samassa opinahjossa sun kanssa, ja taidatte tuntea toisenne. Tuttuni nimi on Ina ja mun nimi Kristiina. (Ja olen tosiaan Oulusta.)

30. syyskuuta 2010 klo 13.57  
Blogger Sari kirjoitti...

Kristiina moi! Juu tunnetaan Inan kanssa, maailma on aika pieni paikka :)

En itse juurikaan tykkää siitä aiemmasta blogistani.. Monet jutut tuntuvat niin typeriltä ja blogin ulkoasu on kamala. Mutta on se silti minulle kovin rakas muisto niistä ajoista :)

30. syyskuuta 2010 klo 15.07  
Anonymous Kristiina kirjoitti...

Vanhat blogit on vähän ku päiväkirjoja, jotenkin (omasta mielestä!) noloja, mutta silti niin ihania!

Mulla on muuten toi sama 1000 places to see before you die -kirja. Sain sen äidiltä lahjaksi ja otin sen kehotuksena xD

1. lokakuuta 2010 klo 19.28  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu