Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.

28. syyskuuta 2010

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done.
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession

Ten things I want to say to ten different people right now.
1. Rakastan sinua. Olet ihana, söpö ja kiltti minulle. Paras. I love you not only for what you are, but for what I am when I am with you.

2. Olen niin onnellinen että minulla on sinut! Ihanaa että istuin juuri sinun viereesi aloituspäivillä kun sinulla oli krapula ja pidin sinusta heti. Siis ei krapulan takia mutta yleisesti. Se oli siis silloin kun olit krapulassa. Keskellä viikkoa! Häpeä. ;)

3. Je t'aime ma amoure! Meniköhän oikein? Olet parasta ranskan tunneilla ja on ihanaa että olemme ystävystyneet ja olemme aina ihan yhtä pihalla ranskan tehtävistä!

4. Ikävöin sinua. Tulisitpa joskus kylään.

5. Luulen että pidät minua idioottina. Harmittaa että olemme niin etääntyneitä.

6. Ärsytät minua koska tunnut pitävän kunnia-asiana sellaista käyttäytymistä joka minusta on halveksuttavaa. Tunnistamisen välttämiseksi en kirjoita enempää mutta huh.

7. Soita minulle ja tarjoa töitä! Pliis!

8. Tykkään susta hirveästi ja saat minut usein nauramaan. Ja parasta on tottakai että olet kanssani samaa mieltä pipareista! Ja olet söpöin.

9. Olen huolissani sinusta. Onko kaikki ok?

10. Osaisinpa auttaa sinua jotenkin. Pystyisinpä kantamaan edes osan siitä taakasta jota kannat! Mutta olet vahva ja ihailen sinua. Toivon kasvavani yhtä vahvaksi.

Tunnisteet: ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu