Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Haaga-Helia Porvoo, uudet fuksit

16. elokuuta 2010

Haaga-Helia Porvoo, uudet fuksit

Hei tuli tässä mieleeni... Kun tänne päätyy niin hirveästi ihmisiä hakusanoilla tyyliin "HAAGA-HELIA Porvoo", "Porvoo+Matkailu+HAAGA-HELIA" jne, niin onkohan minulla lukijoissa nyt mahdollisesti joku meidän tuleva fuksimme? Jos on, niin olisiko mahdollista saada jonkinlaisia elonmerkkejä kommenttiboksiin, tai jos ei löydy käyttäjätunnusta niin sitten tuohon oikean reunan (tällä hetkellä tyhjään) shoutboxiin? Nimittäin, olisi kiva tietää etukäteen jos siellä nyt sitten tulee aloituspäivillä tai koulun alkaessa vastaan joku joka tunnistaa minut enkä minä tajua yhtään että mitä tapahtuu :D!

Minä olen sitten se tutori jolla roikkuu vaaleanpunaiset käsiraudat haalareista..... Tosi huono tuntomerkki koska kaikilla on sellaiset! Olen sitten vaikka se jolla on Marrakech-haalarimerkki ja pieni sombrero ommeltuna polven yläpuolelle ;)

Tunnisteet: , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu