Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

FIN-TV:n elokuvatarjonta

5. elokuuta 2010

FIN-TV:n elokuvatarjonta

Onko kukaan lukijoista muuten tutustunut FIN-TV:n tarjontaan? Minä löysin tämän nettisivun muutama viikkoa sitten eikä sen jälkeen ole montaa päivää kulunut ettenkö olisi sieltä ainakin selaillut elokuva-, dokumentti-, tv-sarja jne tarjontaa! Varsinkin komedia-puolella tuntuu olevan tarjolla paljolti elokuvia katsottavaksi. Siis ihan ilmaiseksi!

Olen tapittanut tuolta nyt viimeisimpänä mm. Ps. I love you:n (miljoonannen kerran, hehs) ja Definitely, Maybe:n. Jotkut elokuvat vaativat hieman aikaa latautuakseen, jotkut latautuvat samalla kun niitä katsoo ja jotkut taas valitettavasti takkuavat niin ettei niitä voi katsoa lainkaan. Mutta palvelu kehittyy kokoajan!

Suosittelen tutustumista jos elokuvien katsominen tietokoneen näytöltä kiinnostaa :D Minulla on tässä 24-tuuman näyttö ja vieressä sohva, joten katselunautinto on melkeimpä sama kuin TV:llä. Noissa näkyy paljon mainoksia jos elokuvaa/sarjaa/mitälie katselee pienenä, mutta mainokset katoavat kun katselee koko näytöllä. Näppärää.

Tunnisteet:

2 kommenttia:

Blogger Karkki kirjoitti...

Oi, kiitos tästä! Mä olenkin miettinyt, miten saisi katsella noita juttuja, kun ennen oli tv kaista, mutta se kävi kyllä vähän hermon päälle aina ladata sitä aikaa lisää... Tätä kokeillaan! :D :D Mulla on niin mieletön ikävä joitakin brittisarjoja ja muutenkin sitä ei-dubattua puhetta..

5. elokuuta 2010 klo 12.31  
Blogger Sari kirjoitti...

Tuo on parasta mitä olen löytänyt netistä vähään aikaan :D

6. elokuuta 2010 klo 12.30  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu