Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Blogikateus

18. heinäkuuta 2010

Blogikateus

Kärsin blogikateudesta! Olisipa minullakin noin paljon lukijoita, olisipa minullakin noin paljon blogiystäviä, olisimpa minäkin noin hyvä kirjoittamaan, uskaltaisimpa minäkin olla blogissani noin rehellinen, osaisimpa minäkin pukea ajatukseni sanoiksi noin, kumpa minäkin saisin noin paljon kommentteja. Olisipa minullakin jotain mielenkiintoista sanottavaa...

No, minkäs sille mahtaa :) Jokainen tyylillään, ja onhan minullakin blogien kautta saatuja ystäviä ja tuttuja, muutama vakkarilukija ja muutama usein kommentoiva myöskin. Kiitos kaikille jotka jaksatte tätä la vida locaa seurata!

Minulla on ollut viimeaikoina tosi tukalaa täällä pikkuisessa kerrostaloyksiössäni kivitalon viidennessä kerroksessa! Ei parveketta, aurinko paistaa päivän kuumimmat hetket suoraan kahdesta isosta ikkunasta sisään... No, ei voi kyllä valittaa kun tätä lämpöä ei kauaa Suomessa kestä! Kyllä minä tästä pidän sata kertaa enemmän kuin siitä kun on pakkasta ja kylmää :) Ja jos suljen silmät niin voin kuvitella olevani Meksikossa ;)

Ja Meksikoa minä olen paljon tässä ajatellutkin! Voi kuinka kaipaankaan sinne takaisin! Itseasiassa minä kaipaan ihan kaikkialle paitsi tänne missä nyt olen. Levottomat jalat ja levoton mieli, olisimpa rikas niin voisin vain ikuisesti matkustaa vailla murheita ja velvollisuuksia! Kulkea reppu selässä ympäri maailmaa ja tavata uusia ihmisiä, olla jossakin aina niin kauan kunnes alkaisi kyllästyttää ja vaihtaa sitten paikkaa. Ah kuinka ihana ajatus!

Ja toisaalta, mikäs minua estää? Sen verran minussa nyt kuitenkin on vastuuntuntoa ja tylsyyttä että vaikka väkisin käyn kouluni loppuun (joka ei kyllä toisaalta mitään pakkopullaakaan ole koska ala on minulle juuri Se Oikea mutta kuitenkin!) ja vasta sitten alan katsella matkoja maailman ääriin! Sitä ennen voin toki tehdä pienempiä pyrähdyksiä ihan vain harjoituksen vuoksi ;)

En uskalla kertoa ensikesän suunnitelmistani täällä, koska pelkään että jos kirjoitan niistä julkisesti niin ne eivät sitten koskaan toteudu. Ehkä sitten kun tiedän paremmin saanko kerättyä kasaan tarvittavan määrän rahaa ja aikaa?

Tunnisteet: , , ,

1 kommenttia:

Anonymous mm kirjoitti...

hei Sari, luen blogiasi säännöllisesti ja olen joskus kommentoinutkin, useimmiten kuitenkaan en - meille on yhteistä samaan aikaan vietetty vaihtarivuosi mutta muuten taidetaan olla aika erilaisia. Blogiasi on kuitenkin kiva seurata, luin jo Meksikon-blogiasi ja sieltä on jäänyt halu tietää, mitä sinulle kuuluu, vaikkei oikeasti tunnetakaan. Mukavaa kesää!

21. heinäkuuta 2010 klo 23.14  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu