Suunnitelmallinen vai sponttaani?
Olen aina kuvitellut olevani suunnitelmallisen spontaani ihminen. Nyt olen kuitenkin huomannut saavani varmuutta suunnitelmallisuudesta. Haluan tietää suurinpiirtein mitä tuleman pitää ja mitä maailmassa tapahtuu. Tiettyyn pisteeseen asti tottakai, rakastan myös yllätyksiä ja satunnaisia spontaaneja tempauksia.
Olen lähdössä huomenna matkalle, Madrid kutsuu. Olen käyttänyt tämän päivän hyvin pitkälti siihen, että olen etsinyt ja kirjoittanut muutamaan eri paikkaan muistiin mm...
- Luotto- ja pankkikorttien numerot
- Mihin numeroon täytyy soittaa jos on tarvetta sulkea kortit
- Suurlähetystöjen puhelinnumerot. Heh.
- Mihin numeroon soitetaan, jos puhelin varastetaan.
Olen myös tulostanut lentolippujen tiedot, varmistanut että minulla on matkalaukussa kopiot passista, matkavakuutuksesta ja lentolipuista. Tarkastanut terminaalitietoja.
Minun on kaikessa yksinkertaisuudessaan paljon helpompaa nauttia lomasta täysin siemauksin kun tiedän ennalta mitä tehdä jos jotain radikaalia tapahtuu. Ei kai se niin paha ole? Toisaalta tämä minun sähläykseni toimii myös matkakuumeen lievittäjänä - aika kuluu nopeammin kun on puuhaa ;).
Mutta toivompa tosiaan että L on seuraavalla reissulla mukana! Onneksi se armeijarupeama nyt sentään on kohta ohi !
Puspus!
Olen lähdössä huomenna matkalle, Madrid kutsuu. Olen käyttänyt tämän päivän hyvin pitkälti siihen, että olen etsinyt ja kirjoittanut muutamaan eri paikkaan muistiin mm...
- Luotto- ja pankkikorttien numerot
- Mihin numeroon täytyy soittaa jos on tarvetta sulkea kortit
- Suurlähetystöjen puhelinnumerot. Heh.
- Mihin numeroon soitetaan, jos puhelin varastetaan.
Olen myös tulostanut lentolippujen tiedot, varmistanut että minulla on matkalaukussa kopiot passista, matkavakuutuksesta ja lentolipuista. Tarkastanut terminaalitietoja.
Minun on kaikessa yksinkertaisuudessaan paljon helpompaa nauttia lomasta täysin siemauksin kun tiedän ennalta mitä tehdä jos jotain radikaalia tapahtuu. Ei kai se niin paha ole? Toisaalta tämä minun sähläykseni toimii myös matkakuumeen lievittäjänä - aika kuluu nopeammin kun on puuhaa ;).
Mutta toivompa tosiaan että L on seuraavalla reissulla mukana! Onneksi se armeijarupeama nyt sentään on kohta ohi !
Puspus!
Tunnisteet: elämä, kaukokaipuu, maailma, matka

4 kommenttia:
meetkö ihan yksin reissulle?
jos kyllä niin ihailen kyllä rohkeuttasi! ei sillä etten muutenkin ihailisi (itse en ikinä olisi uskaltanut vaihtoon lähteä)
Pärjäät varmasti matkallasi espanjan kielellä kuin kotonasi, joten uskon, että selviäisit, vaikka pientä harmia kohtaisitkin vieraassa maassa.
Moi! olen just meksikossa vaihdossa ja kuukauden päästä olis paluu suomeen edessä ja haluaisin kysyä sulta että mitä tässä loppuaikana "pitäis" tehä? jäikö sua vaivaamaan joku mitä et tehnyt? yleensäkin neuvoja viimeiselle kuukaudelle ois kiva saada, mm. tavaroiden karsiminen ja pakkaaminen, läksiäiset, tuliaiset ym. odottelen vastaustasi :)
Anonyymi 1, olin matkassa yhden kaverini kanssa ja espanjassa asuimme siskollani :)
Annu juu, hyvin se meni eikä mitään erityisiä harmeja tullut vastaan :)
Anonyymi 2, olen kirjottanut vaihtovuoden päättymisestä ja sen jälkeisestä ajasta paljonkin mutten nyt ensihätään löytänyt muuta kuin tämän: http://sarrrri.blogspot.com/2010/03/dame-tu-aire-un-dia-mas.html , Mutta tosiaan noista mainitsemistasi asioista en ole varmaan tarkemmin kirjoittanut, täytyy siis ehdottomasti kirjoittaa! :>> Kiitos juttuideasta ! Onko sinulla omaa blogia?
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu