Tuosta maailmanrakkaudesta - onneksi kaikkea ei tarvitse tehdä yhdellä kertaa, jotain kivaa on luvassa 5:n vuodenkin päästä. Totta kait harmittaa, jos on kunnolla lukenut kokeisiin. Ei harmittais, jois ei olis lukenutkaan, kuten minuule usein kävi kouluvuosina.
2 kommenttia:
0 on huono, ykkönen on hyvä, muu on ylisuorittamista. t. maihu
Tuosta maailmanrakkaudesta - onneksi kaikkea ei tarvitse tehdä yhdellä kertaa, jotain kivaa on luvassa 5:n vuodenkin päästä.
Totta kait harmittaa, jos on kunnolla lukenut kokeisiin. Ei harmittais, jois ei olis lukenutkaan, kuten minuule usein kävi kouluvuosina.
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu