Kaikki on selvää jos vain osaa katsoa
Pakahdun maailmanrakkauteen. Maailma on niin ihana ja kaunis ja olen niin niin niin utelias ja haluan niin mennä ja nähdä ja tutustua ja kokea ja elää ja olla onnellinen ja rakastaa maailmaa ! Ah. :D
No pretendo parar. ¿Quién camina cuando se puede volar? Mi destino es andar.
0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu