Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Espanjaa kansalaisopistossa.. wehee!

10. syyskuuta 2009

Espanjaa kansalaisopistossa.. wehee!

Kerroin aiemmin että olin aikonut ilmoittautua kansalaisopiston espanjantunneille mutta ilmoittautuminen oli mennyt minulta ohi. Soitin kuitenkin opistolle ja minulle kerrottiin että vapaita paikkoja oli jäljellä useassa ryhmässä, joten ilmottauduin espanjan neloskurssille (joka siis oli esitteen mukaan vaativin). Ensimmäisen tunnin jälkeen meksikolainen opettaja totesi ettei minun ole järkeä tulla sille kurssille, ja suositteli ennemminkin toista ryhmää jossa ei niinkään käytäisi läpi kielioppia, vaan kyseessä olisi nimenomaan keskustelukurssi - päätin vaihtaa ryhmää.

Kerroin opettajalleni haluavani hieman myös kielioppiopintoja, sillä en rehellisesti sanottuna tiedä espanjan kieliopisto yhtään mitään: kaikki kielitaito on opittu kokeilemalla, kuuntelemalla ja erehtymällä. Puhun (ainakin omasta mielestäni?) hyvää ja sujuvaa espanjaa, mutta haluan pyrkiä täydellisyyteen kieliopin kanssa ja täydentää sanavarastoani. Olen nyt käynyt kaksi kertaa tällä keskustelukurssilla ja kyllä siitä ihan varmasti jotain hyötyä on - harjoitusta puhumiseen tulee ainakin kerran viikossa, ja tämän lisäksi teen vielä kirjoitustehtäviä joita opettaja minulle antaa. Aika kiva.

pusi!

Tunnisteet: ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu