Prinssi
Vein tänään prinssini valtakuntaa puolustamaan ja minusta tuli siis samalla tuore inttileski. Tämän verran olisi nyt odoteltavaa:
Onneksi meillä on täällä Haminassa mahdollisuus käydä armeija, ja siksi L ei olekaan kuin parin kilometrin päässä tästä meiltä. Ei sieltä silti ainakaan kahteen viikkoon nyt aluksi pääse :D
Puspus.
Tunnisteet: elämä

9 kommenttia:
Täällä toinen inttileski haikailee poikaystävän perään! ottaa päähän jo koko armeija! :D
niiiin ottaa :D ärsyttää! mutta tänään meen sotkuun tapaamaan ekaa kertaa ;)
haha tajusin just vähä aikaa sitte et mein ukot on samas tuvas :D
ai on vai :D:D hahaaaa !
jjep :DD
Tä inttileskeys on kyl aika hanurist... ku miekii 2,5 totuin olee Jonin kans koko ajan -.-
2,5 vuotta siis :D
Kyllä vaan :) Mutta kai se on otettava kasvattavana ja suhdetta lujittavana asiana niin ei tunnu niin kurjalta :D
Jep :DD ja aika nopeest tääkii aika on menny :D
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu