Kolumnia
Tällainen kolumni oli viimeviikolla paikallislehdessä. Jos tässä ei näy kunnolla niin juttu löytyy myös TÄÄLTÄ. :)

Tunnisteet: kirjat ja kirjoittaminen, työ
No pretendo parar. ¿Quién camina cuando se puede volar? Mi destino es andar.

Tunnisteet: kirjat ja kirjoittaminen, työ
0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu