Bittitaivaalla lentelevä data
Kovalevy on kuulemma jotenkin sähköisesti tuhoutunut(??), eikä siitä siis ole ongittavissa dataa ulos. Huono juttu, tosin voin huokaista sen verran helpotuksesta etten ole sentään IHAN KAIKKEA varmuuskopiointia laiminlyönyt, suurin osa kuvista on tallessa, mutta paljon tärkeää meni kyllä bittitaivaallekin.. Harmi juttu, mutta kaipa tästä oppii että varmuuskopiointi on tehtävä SÄÄNNÖLLISESTI. Kurjaa.
Korjaus sinänsä ei ole mikään kovin hintava, uuden kovalevyn laittavat vaan.
Korjaus sinänsä ei ole mikään kovin hintava, uuden kovalevyn laittavat vaan.

0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu