Vieraita muilta mailta
Meksikolaiset vieraani lähtivät tänä aamuna kohti kotia pitkän matkan jälkeen. Ohjelmassa oli ensin viikko Saksassa, viikko Belgiassa ja tämä viimeinen viikko minun kanssani Suomessa. Kotiin tultuani tänään löysin huoneeseeni piilotetun ihanan kirjelappusen yhdeltä kolmesta vieraastani. Ihana, liikutuin kyyneliin.
Seuraavia vieraita saankin odottaa elokuun 10. päivään.

4 kommenttia:
Mitä he pitivät Suomesta? :)
tykkäsivät tosi paljon :) melkein voisi kirjoitella ihan kunnon postauksen aiheesta ihan kuvien kanssa..
teehän se!! :D
t. minde
Kirjoita ihmeessä, kiinnostais! :)
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu