Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Kultainen nuoruus ja kirjikset

17. joulukuuta 2009

Kultainen nuoruus ja kirjikset

Muistattehan, kun tytöillä oli yläasteella aina kirjiksiä kavereiden kanssa? Idea oli kirjoittaa kirjeitä toiselle vihkoon ja paljastaa suuret ihastuksen kohteet sekä jakaa iloja sekä suruja. Minulla on tallessa kolme kirjistä, joista yksi on jäänyt puolitiehen (kaverini oli toisessa koulussa, ja kun tapasimme muuten ei kirjiksessä oikein ollut järkeä) ja toinen on saatu jopa loppuun asti mutta seuraavaa ei ole koskaan aloitettu. KOLMAS näistä onkin sitten aikamoinen erikoisjytypommi ja mahtava ! 8 vihkoa pitkä yhteen teipattu kokonaisuus on liimattu täyteen Viggo Mortensenin, Orlando Bloomin, David Beckhamin jne jne jne kuvia ja teksti on jotain aivan sanoinkuvaamattoman mahtavaa. Onneksi, ONNEKSI en ole hävittänyt näitä !!!

Seuraa parhaita paloja. Kaiki mahdolliset nimet on muutettu yksityisyyden suojan varjelemiseksi sekä oman henkilökohtaisen nöyryytyksen välttämiseksi ;)

Huom. ks=x !!
"Sain tänään eye-linerin, peitepuikon, ripsarin, sivellinsetin (pienen), rasvan ja kasvonaamion. Hieno Hienoa ! Mä aattelin alux et sen eye-linerin laittaminen ois ihan kauheen vaikeeta, mut ei se sit loppujen lopux ollukkaa?"
- Sari 13v

"Kenen kaikkien kans oot ollu kimpassa? Mä voin kans kertoo! Tää onki sit aika lyhyt lista mut ei voi minkää ! No nää ei oo sit järjestykses! No mä oon ollu Pillin kaa kuus kertaa, Pallon kaa kolme kertaa, Pullonkaa kerran, Pullen kaa kellan, yhen Pollon kans kerran, Pöllön kans kerran ja sit on yks ihan sika nolo !!! Mä oon ollu yhen kerran P-E-L-L-E-N KAA! OH MY GOD MITEN NOLOA !"
- Kaverini kirjoittamaa tietoa suurista rakkaustarinoista 13 ikävuoteen mennessä ;)

Nyt seuraa paras kommentti mitä löysin! Olen ollut hyvin epätoivoinen sillä en ole vielä 13-vuotiaana seurustellut kenenkään kanssa. Olin varma että toivoni romanttisella rintamalla on ikuisiksi ajoiksi menetetty:

"Olen ahdistunut ihminen. Ja rupean nunnaksi. Nunnillahan ei ole miehiä? Mä oon nunna. SYNTYNYT NUNNAKSI !! OMG!!! En saa koskaan poikaystävää."

HAHAHA !! Aivan loistavaa materiaalia !! Vai vielä nunnaksi :)

Myöhemmässä vaiheessa kommenttini ensimmäisestä poikaystävästäni sitten joskus 14-vuotiaana kun olin sellaisen onnistunut haaviini nappaamaan:

"Se on niiiin ihana ja kiva....... VAIK ONKII MINUU LYHYEMPI"

hahah. Kamalaa.

"Mix pikkuveljet aina häiritsee!? Mikä HOMO! Mä en saa skootterii ku meiän porukatki on homoi :) (ei vaine!)"
- Kaverini 13-vuotiaana muutamaa vuotta nuoremmasta pikkuveljestään sekä perheestään ;) Onneksi lieventävä "ei vaine" tekstistä kuitenkin löytyy !

"Våitaiskå pitää koulus jåku aamunavaus sit ku päästää kasille? Ånx ruåtsalaiset o:t kivåi?"
- Minä, neropatti 13v

Seuraava kommentti todistaa Haminan olevan varsin pieni paikka. Tämän kyseessä olevan henkilön pikkuveli on ikäseni ja nykyisin erittäin hyvä kaverini. Enpä sitä silloin vielä tiennyt...:

"Pullalan koulun ihmiset sano et niitten liikanope Pulla on ihan sikahyvän näkönen ! Et se tulee sit meiän koululle käymää ku meil on se peli. Onkhaa se oikeesti? Sano sit ku oot nähny sen et ootko sitä mieltä. Mä katon kans."

Harmi ettei kaverini koskaan vastannut tähän. ;)
Hahahaha apua.

Tämä nimenomainen 8 vihkon paksuinen teinipaketti sisältää myös pohdintaa siitä kumman meistä kannattaisi vaihtaa kuvaamataidon ryhmää, valinta piti tehdä sen mukaan kummassa ryhmässä olisi paremman näköisiä poikia!

Kamalaa. Ja ihanaa. Todella harmillista että olen tuhonnut kaikki tuonaikaiset päiväkirjani koska olivat muka niin NOLOJA. Heh. :)

6 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hahah :D Itsekin tuli heitettyä roskiin kaikki päiväkirjat, vain 16- vuotiaasta eteenpäin kirjoitetu aarteet ovat tallella :D

Ja samanlaista hehkutusta sitä kirjoteltiin, niiin tyypillistä :D niix :''D

Tosi hienoa huomata että nykään kirjoittelet useammin. En malta odottaa sitä kun pääset Porvooseen ja laitathan sitten kämpästä kuvia! ;)

mie

18. joulukuuta 2009 klo 13.07  
Anonymous Susanna kirjoitti...

Hei Sari! Olen seuraillut blogejasi jo Meksikon vaihtariajoiltasi ja kirjoituksesi ilahduttavat aina.

Kiitos, etta jaksat jakaa henkilokohtaista tarinaasi meille tuntemattomillekin! :)

Hyvaa uutta vuotta 2010 ja onnitteluja opiskelupaikastasi! :)

28. joulukuuta 2009 klo 17.47  
Blogger Sari kirjoitti...

Mie, et tiedäkään kuinka harmillista on ettei minulla ole missään tallella niitä kaikkein ensimmäisiä ja "noloimpia" tykkäyslistoja ja "pojat top5"-kirjoituksia ! :D

Hei Susanna ! Hauska kuulla että minulla on uskollisia lukijoita :D ! Hauskaa uutta vuotta 2010 ja kiitos !

30. joulukuuta 2009 klo 15.19  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ONNEKSI minä olen saanut kassakaappiin talteen joitain tärkeitä papereita, mm. sen hiustenvärjäämisvetoomuskirjeesi, jonka on allekirjoittanut lähes koko alakoulun väki.

Ei noita päiväkirjoja, varaventtiileitä, muistelmia, lentäviä leipäveitsiä yms. kannata tosiaan hävittää. Itsellänihän on edessä omieni - myös niiden senttien paksuisten Teinikalentereiden - referointi, kun lupasin sen tehdä kavereilleni 50-vuotislahjaksi. En vain arvannut, että se aika tulee niin pian. - Mami :D

12. tammikuuta 2010 klo 15.30  
Blogger Satu kirjoitti...

AIJJAJAI Sari kiitos tästä, kiitos! :D repeilin äänee noille kirjisjutuille :D Pillit ja Pullat ja Pollet ja Pöllöt, voi kiesus :D
Mul on talles päiväkirjan tapasia, jotka on jossain tarkassa piilossa, enkä luultavasti kehtaa lukee niitä koskaan. :D

14. helmikuuta 2010 klo 20.09  
Blogger Sari kirjoitti...

hahahah voi kyllä vai on suurta iloa näistä :D ! harmi että ne päiväkirjat on tullut tuhottua... ois hauskaa tietää et mitä siel on 8)

14. helmikuuta 2010 klo 20.27  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu