Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Toppatakki kesäkuussa?

11. kesäkuuta 2009

Toppatakki kesäkuussa?

Vanhenen ensiviikolla. Täytän 20. Kauhistus. Viimeistään 21-vuotiaana aion lopettaa ikääntymisen kokonaan. Ok?

Minulle naurettiin tänään töissä, kun kerroin tulleeni jälleen aamulla töihin toppatakki päällä ja villasukat jalassa - olen siis niitä, joilla on aina kylmä ja jotka palelevat silloinkin, kun normaalit ihmiset kulkevat shortseissa ja t-paidoissa. Siirryn yleensä viimeistään elokuussa villapaitaan, mutta tämä on ensimmäinen kerta, kun olen joutunut käyttämään toppavaatteita vielä näin lähellä juhannusta. Ärsyttää.

Työpäivä tuntui kestävän tänään kauemmin kuin kaikki työpäivät yhteensä. Olin nukkunut hyvin ja tarpeeksi, mutta olin siitä huolimatta niin väsynyt, etten varmaan olisi edes huomannut vaikka olisin upottanut käteni tulikuumaan perunamuussiin. Unohdin myös eväät aamulla keittiön pöydälle.. Enhän minä leipomossa nälkään kuole ilmankaan, mutta kun kerrankin minulla OLISI OLLUT jotain eväitä mukaan otettavaksi, jätin ne kotiin..... Sekin on ärsyttävää!!

Oiskohan päiväunien aika................

Tunnisteet: ,

1 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hihhii hassua, itsekin olen samaa tyyppiä kanssasi.. Toppatakki on edelleen käytössä :D En vain ymmärrä miten näin kylmässä Suomessa joku voi olla hellevaatteissa :D Itse olen vilukissa, mukava lämpö on siinä kolmenkymmenen paremmalla puolen (:

Minde

13. kesäkuuta 2009 klo 22.03  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu