Lento-onnettomuuksia ja ylppäreitä
Olen hirvittävän järkyttynyt tästä maanantaisesta lento-onnettomuudesta! Katsoin tv-uutisia itku silmässä miettiessäni koneessa olleiden läheisiä, jotka odottavat rakkaitaan kotiin tai edes jotain tietoa heistä. Leikin usein pienenä Cast Away- ja Robinson Crusoe-tyylisiä leikkejä; yritin tahallani eksyä metsään, jotta joutuisin pärjäämään luonnon armoilla yksinäni. Nämä leikit tulivat mieleeni, kun mietin mahtoiko tuosta onnettomuudesta kukaan selvitä ja ajautua autiolle saarelle..... Tyyliin Lost?
Juhlaosuus täällä kotona meni erittäin hyvin - vieraita oli sopivasti, aurinko paistoi ja sain ihania lahjoja. Ja minulla oli se IHANA Meksikosta tuotu juhlamekko.. Ei ollut kenelläkään samanlaista ;).
Kattaus oli toiveeni mukaisesti vaaleanpunainen..
Tein Dooley's-kakkua taas, tällä kertaa tuli onnistuneempi !
Tässä kuvassa näkyvät pienesti ihanat kynnet, jotka piti valitettavasti sunnuntai-iltana repiä pois (minulla ei saa töissä olla pitkiä kynsiä).





1 kommenttia:
Vaadin kuvaa myös edestä päin tosta puvusta! Missä se rusetti on? ;)
t. takuulla ahkerin stalkkaajasi
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu