No pretendo parar.
¿Quién camina cuando se puede volar?
Mi destino es andar.
19. toukokuuta 2009
Kurkistus !
En minä nyt sitten millään jaksanut odottaa enää sinne lakkiaispäivään asti, vaan päätin julkaista kuvia - TOSIN VAIN YKSITYISKOHDISTA - täällä blogissa etukäteen. ;)
2 kommenttia:
Wau, näyttää hienolta!! -anni-
mistä ostit tuon mekkosen? se on kaunis!
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu