Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Feliz !

23. maaliskuuta 2009

Feliz !

Olen erittäin onnellinen tällä hetkellä - lukio näyttäisi nyt sitten olevan takana päin ja minä virallista lakitusta vaille ylioppilas ! Todella palkitseva olo, vaikka monia asioita olisikin voinut lukioaikana tehdä toisin. Nyt pitäisi jaksaa ryhtyä pääsykoe-urakkaan, joka tosin tuntuu vähän takkuilevan. Toisaalta kun saa rutiinin siihenkin niin eiköhän se lähde sujumaan sekin !

Olen onnellinen myös koska 1) olen saanut töitä kesäksi; 2) olen lähdössä lauantaina Lappiin laskettelemaan, lumilautailemaan ja hiihtämään; ja 3) lähden 6. huhtikuuta reiluksi kolmeksi viikoksi Meksikoon! Mahtavaa. Meksikon matkan aikana on tarkoitus ainakin ostaa mekko ylioppilasjuhliin, juhlia spring breakia, käydä Belizessä, mahdollisesti pistäytyä Pueblassa ja ehkä myös Veracruzissa. I-H-A-N-A-A!! Voin jo kuvitella kuumuuden ja kosteuden iholla, tuoreet hedelmät, tacot, tostadat, tequilan, cerveza indion, antrot, ystävät, rannan, auringon joka lämmittää...!!!!!!!! Odotan tätä  matkaa tosi paljon. Toisaalta pelkään - mitä jos mikään ei olekaan niinkuin ennen? Ikävää on että jotkut parhaista ystävistäni opiskelevat muualla, eivätkä pääse opiskeluidensa takia minua katsomaan. Toisen kerran sitten.....!

Tällasia tuliaisia ainakin lähdössä mukaan, lisäksi jotain suklaata ja lapista varmaankin löytyy jotain söpöä Suomi-krääsää ;). Tuo HIM:n seinälippu on tyttökavereistani parhaalle, koska hän fanittaa kyseistä bändiä mahdottomasti ja omistaa kaikki yhtyeen levyt ja singlet, sekä on myös tapetoinut huoneensa Ville Valo:n kuvilla. Hauskaa ;).

Photobucket

Tunnisteet: , , , , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu