Villisorsa vei lakkini!
En uskalla sanoa mitään eilisestä tekstitaidon kokeesta - itselle jäi ihan hyvä maku suuhun tehtävistä 1 ja 5, mutta symboliikkatehtävä meni aivan päin mäntyjä! En silti uskalla luottaa omaan fiilikseen, sillä opettajien/sensorien mielipiteet eivät juuri koskaan kohtaa omieni kanssa. Että niin. Villisorsat pursuilevat jo korvistakin ulos, ja olen niiiiin onnellinen että se koe on nyt ohi. Käsi oli melkoisessa krampissa koko illan siitä kaikesta kirjoittamisesta!
Olen onnellinen että sain pääsykoekirjat käteen lopulta!


0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu