Rapeat kalapalat
"Oikeaa koulua" jäljellä 2 päivää! Ensiviikon maanantaina alkaa koeviikko, jonka jälkeen meillä on 12. päivä penkkarit! Wehee! Meillä on tällainen kalenteri koulussa seinällä osoittamassa aamuja siihen varsinaiseen penkkaripäivään:
Muuten ei kai ole mitään erikoista tekeillä. Minulla on 284293 kirjaa kesken enkä tiedä minkä lukisin ensimmäisenä loppuun. Luultavasti tuon Paulo Coalhon "veronika päättää kuolla". Niin.
Löysin myös vanhan lehtileikkeen jossa oli ihkaensimmäinen kirjoittamani lehtijuttu - 12-vuotiaana! Olinpa ylpeä! Haha.
Tänään koulussa oli näitä kuuluisia kalapaloja (hyi!) joiden annossuositus herätti yleistä hilpeyttä:
Analyyttinen tarkastelu lienee silti paikallaan, sillä tuo vasemmanpuolimmainen kalapalahan on selvästi suurempi kuin nuo 2 muuta - olisiko tässä tapauksessa aika kutsua poliisit paikalle?




2 kommenttia:
Veronika päättää kuolla on muistaakseni oikein hyvä kirja, voin suositella :> kiitos blogistasi, tätä on mukava lukea varsinkin kun olen itsekin vaihdosta palannut ja yhä jonkinlaisen paluujärkytyksen vallassa, kiva lukea jonkun toisenkin kuulumisia! onnea kirjoituksiin :>
Toi oli kieltämättä läppä tuo eilinen kalapuikkoateria. Käveli ympäri ruokalaa, nii lähes joka pöydästä kuulu "montaks otit" "kututaako poliisit" "hei siä otit yhen ylimääräsen". Että näin!
Ja vielä päälle se "mallitarjotin"!
Eikä muuten ollu tota annossuositusta enää siinä vaiheesa kun me käytii syömässä O_ô
Näyttääpä muuten kauhialta tuo kalenteri näin kuvasta katsottuna!
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu