AAAARGHHHH
Minulla on tässä jaksossa 25 viikkotuntia. Huomisesta lähtien seuraavan viikon ajan minulla on 20 tuntia tyhjänpanttina istumista ja 5 tuntia tunteja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kiitos Haminan kaupunki, heti tilaisuuden tullen täältä pois ja kauas.
Vihaan näitä lomautuksia.
Tunnisteet: koulu

0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu