Day Six: Five people who mean a lot
Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done.
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
1♥ Äiti ja isä - En voinut laittaa vain viittä ihmistä joten tein karkeaa lokerointia ;) Eli äiti ja isä - ilmiselvistä syistä. Tärkeimpiä ihmisiä elämässäni, mitä olisinkaan ilman heitä.
2♥ Sisarukset. Muistan kun aina äiti sanoi että sisaruksiinsa ei saa koskaan menettää yhteyttä koska he ovat ne jotka meillä ovat vielä silloinkin kun aika on vienyt meiltä vanhemmat. Ja ymmärrän täysin mitä hän tarkoitti. Minulla on kaksi siskoa ja yksi veli, ja olen hyvin onnellinen että minulla on heidät.

5♥ Meksikon host-perheet. Minullahan oli siis kaksi host-perhettä Meksikossa. Molemmat perheet ovat sydämessäni ja Meksikossa opin paljon siitä miten tärkeä perhe ihmiselle on ja sen ymmärtäminen on saanut minut rakastamaan "oikeaa" perhettäni entistä enemmän!
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done.
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
1♥ Äiti ja isä - En voinut laittaa vain viittä ihmistä joten tein karkeaa lokerointia ;) Eli äiti ja isä - ilmiselvistä syistä. Tärkeimpiä ihmisiä elämässäni, mitä olisinkaan ilman heitä.
2♥ Sisarukset. Muistan kun aina äiti sanoi että sisaruksiinsa ei saa koskaan menettää yhteyttä koska he ovat ne jotka meillä ovat vielä silloinkin kun aika on vienyt meiltä vanhemmat. Ja ymmärrän täysin mitä hän tarkoitti. Minulla on kaksi siskoa ja yksi veli, ja olen hyvin onnellinen että minulla on heidät.

| Ensimmäinen host-perhe ♥ |
| Melomassa Chetumalissa toisen host-perheen isän ja pikkusiskon kanssa ♥ |
Tunnisteet: blogimaailma, elämä


0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu