Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

PARANORMAL ACTIVITY... kamalaa !!

23. marraskuuta 2009

PARANORMAL ACTIVITY... kamalaa !!

Olen järkkymättömän järkyttynyt. Siis aivan kauhuissani. Syy: vihaan kauhuelokuvia. Miksi? Koska kuten blogin lukijoille lienee jo selväksi käynyt, olen äärimmäisen pelokas ja säikky ihminen. Menetän yöuneni pienimmästäkin, luulen aamuyöllä pihalla pomppivia kaneja murhaajiksi ja nukuin 16-vuotiaana yhden elokuvan takia seuraavat puoli vuotta valot päällä. (Tässä kohtaa voitte kauhulla miettiä vanhempieni ilmeitä kun sähkölasku kolahti postilaatikkoon) Olen myös aina kausittain avannut kaikki ovet vaistomaisesti vasemmalla kädellä - siltä varalta että oikealla täytyisi tirvaista mahdollista oven takana vaanivaa murhamiestä. Siis miten älytöntä !! Järki sanoo kyllä että "se on vain elokuvaa", mutta minkäs sille voi jos on säikky :D. 

Äiti muuten totesi kerran, että on se kumma että pihalla loikkiva pupu voi yöllä olla minusta pelottava mutta Meksikossa seikkailu yksinään ei pelota sitten yhtään. Mistäköhän se mahtaa johtua?

Yleensä välttelen kauhuelokuvia, koska tunnen itseni jo (tähän ikään, heh) siinä määrin hyvin että tiedän ettei se vain sovi minulle. Minulle sopivat ihanat, siirappiset elokuvat kuten The Notebook tai Ps. I Love You. Muihin elokuvausuosikkeihini lukeutuvat mm. Atonement, Da Vinci Code, Memento, Angels & Demons, The Curious Case of Benjamin Button, Linnunradan käsikirja liftareille, Spidermanit, Pirates of the Caribbean, Totoro, Spirited away, Liikkuva linna, Leijonakuningas. Että sellasta !!

Tämä kamala Paranormal Activity tuli katsottua itseasiassa ihan vahingossa - L kysyi katsoisimmeko jonkin elokuvan ja minä sanoin etten jaksa kuitenkaan katsoa ja että kävisin nukkumaan, joten hän saisi valita minkä tahansa elokuvan. VIRHE !!! Kiinnostuin elokuvasta alussa sillä se oli erilainen kuin elokuvat yleensä, minibudjetilla tehty ja viikossa kuvattu kahden henkilön elämään keskittyvä pätkä. Enkä minä tietenkään voinut jättää elokuvan katsomista enää puolivälissä kesken, vaikka jo ounastelinkin olevani vielä seuraavana yönä klo 00:58 blogaamassa aiheesta "en uskalla nukkua sillä pelkään että demonit tappavat minut". Phui ! Tässä välissä huomautettakoon että herätyskello hoputtaa minua nousemaan sängystä työntekoon klo 3:50am. 

En pelkäisi varmasti niinkään jos minun ei tarvitsisi nukkua tänä yönä yksin - minun tuurillani L kuitenkin matkasi takaisin armeijan leipiin eikä ole tulossa kotiin ainakaan seuraavan kahden viikon aikana. Että tervetuloa vaan unettomat yöt ja kiukkuiset aamut ! Noh, ehkä tästä tällä kertaa selvitään vähän pienemmällä hässäkällä kuin silloin viimeksi :)

Paranormal activityn traileri nähtävissä täällä.

Tunnisteet: ,

3 kommenttia:

Blogger Tiia kirjoitti...

Tuo Memento on omalla tavallaan erinomainen leffa, kuitenkin omituinen. Se on leikattu vaan niin eritavalla kuin yleensä, loppu-alku-loppu-alku ja huipentuu tapahtumien keskivaiheille. :DD vaikeeta selittää, mutta loistava elokuva.

23. marraskuuta 2009 klo 3.51  
Anonymous Haminalainen Anonyymi kirjoitti...

oi, the notebook on iiihana! aivan mahtava :P (se mies on ihana!)

ja paranormal activity..mäkin oon nykyään aika säikky noitten elokuvien suhteen. tän elokuvan kohdalla kävi ekan kerran niin, että melkein rupesin itkemään niissä pelottavissa kohdissa! (tosin siihen saattaa vaikuttaa myös se etten edellisenä yönä ollu nukkunu paljoakaan ;))
mut siis joo mulla tulee kylmiä väreitä pelkästään siitä, että ajattelen sitä kohtaa kun se nainen seiso tunteja siinä sängyn edessä tuijottamassa sitä miestä! hyihyihyi!

23. marraskuuta 2009 klo 16.27  
Blogger Sari kirjoitti...

Tiia, jep ! siin meni kyl muistaaksee jonkuu aikaa et pääs rytmii mukaa. onki jo aikaa ku oon viimeks nähny...

Haminalainen anonyymi :D mahtava nimimerkki ;) ja notebook on aivan iiiihana, näin ensimmäistä kertaa meksikossa espanjaksi dupattuna (enkä voi sietää espanjankielisiä dubbauksia, ne on niin kamalan päälleliimattuja!!) niin oli tosi laimea kokemus, sitten kun katsoimme L:n kanssa suomessa alkuperäiskielellä niin oli tosi ihana ja liikuttava ja aidontuntuinen elokuva. aww !

siis mä en uskaltanu yöllä laittaa silmiä kiinni kun mun verkkokalvolle oi vaa jumittunu se kuva ku se "demoni" vetää sen sinne käytävää jalasta...!!!!! hyi :D:D:D

23. marraskuuta 2009 klo 18.29  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu