Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Vida, devuelveme mis fantasias, mis ganas de vivir la vida, devuelveme el aire...

1. marraskuuta 2009

Vida, devuelveme mis fantasias, mis ganas de vivir la vida, devuelveme el aire...

Olen ollut tässä viimeiakoina melko hukassa tai ennemminkin hämmennyksissä tämän blogin ja muutenkin koko blogimaailman suhteen. Olen jopa useaan otteeseen miettinyt blogaamisen lopettamista - välillä on tuntunut ettei minulla ole mitään sanottavaa, ei mitään annettavaa tälle blogille tai yhdellekään sen lukijalle. Oma tietty uskollinen lukijakunta tuntuu löytyvän, mutta muuten en tiedä kuinka paljon tänne ihmisiä eksyy. Ja kuinka moni satunnainen kulkija palaa la vida locaan?

Näin kuitenkin toissayönä unta, jossa ISÄNI tuli sanomaan minulle ettei minun tulisi välittää siitä mitä muut minusta kirjoitusteni perusteella ajattelevat, ja etten saisi missään tapauksessa lopettaa blogaamista varsinkaan siksi, että pidän siitä jollain kierolla tavalla niin paljon. Oikeassa elämässä en voisi koskaan kuvitella että isäni sanoisi minulle mitään tuollaista, joten siksi kai siinä unessa oli niin paljon painoarvoa niillä sanoilla ;).

Päätös on siis tehty, en toistaiseksi lopeta blogin pitämistä, vaan jatkan samaan malliin kuin ennenkin. Toivoisin kuitenkin vähän apua lukijoilta: mistä minä voisin kirjoittaa? Mikä teitä kiinnostaisi?

Hyvä ystävä totesi vähän aikaa sitten että on tylsää etten kirjoita omasta elämästäni enempää. Sanoin ettei minun elämässäni tapahdu yhtään mitään - käyn töissä ja odotan töistä tultuani iltaa että pääsen nukkumaan jotta seuraava päivä voisi tulla... Ja sama rumba uudelleen.

Minulla on muuten ensiviikolla Haaga-Helian Porvoon toimipisteen pääsykokeet - kyseessä on matkailualan ammattikorkeakoulututkintoon johtava koulutusohjelma, jonka käytyäni olisin tutkintonimikkeeltäni restonomi. Alan sopivuudesta minulle en oikein tiedä, mutta aion ottaa pääsykokeet todella tosissani koska haluan päästä jollain tavalla eteenpäin tässä tyhjiöltä tuntuvassa tilassa jossa en tiedä mitä sitä opiskelisi, mitä elämällä tekisi ja mitä mistäkin ajattelisi. Toivotaan parasta :)

Ps. Espanjaa ymmärtävät varmaan tajuavat otsikon perusteella tämänhetkisen mielentilan. Että silleen...

Tunnisteet: ,

10 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

SARI !!! acabo de encontrar tu blog despues de mucho tiempo y me encanto leerlo! asi que NO DEJES DE ESCRIBIRLO porfavor :))
un beso !
toivoo Linda (la novia de deric si todavia te acuerdas :D )

1. marraskuuta 2009 klo 20.16  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hirveästi en osaa nyt auttaa siinä mistä voisit kirjoittaa, mutta ois tietysti kiva jos kirjoittaisit useammin niinkuin ennen :) ja musta ainakin on ihan hauska lukea ihan ihmisten arkielämästäkin :)
blogia alotin seuraamaan silloin aikoinaan kun huomasin että vau, haminalainen tyttö on vaihdossa meksikossa! ja mäkin siis olen haminan (entinen) asukki (ei kylläkään tunneta toisiamme :D) ja nyt oli siis pakko kirjoittaa tänne, koska kirjotit että sulla on pääsykokeet porvooseen, mä aloitin samaisella koulutusalalla opiskelun täällä porvoossa nyt syksyllä :)

1. marraskuuta 2009 klo 21.27  
Blogger Sari kirjoitti...

Linda bonita !! Como podria olvidarme de ti? como te fue en brasil???? ya subiste fotos al face? tengo q checarlo ahora mismo jajajajaj..

gracias por este comentario, me alegro mucho si a alguien le gusta lo que escribo :))))

un beso enorme!! :)

Haminalainen anonyymi ! Toivotaan että pääsen sinne kouluun, niin voidaan joskus vaikka törmätä ;) Kiitos hirveästi kommentista !

1. marraskuuta 2009 klo 22.23  
Blogger Susa kirjoitti...

Kirjoittele mita mieleen tupsahtaa, sen kummemmin miettimatta. Olen kaikkiruokaien :)
Joskus tulee enemman ja vahemman lukijoita ja kommentteja, mutta itseni ilokse me naita blogeja kuitenkin pidamme, eiko?

2. marraskuuta 2009 klo 7.46  
Blogger Susa kirjoitti...

...siis itsemme iloksi...

2. marraskuuta 2009 klo 7.48  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Olen innokas la vida locan lukija vaikken mitenkaan sua tunnekaan, jotenkin ihan randomisti loysin naille sivuille kun olit meksikossa vaihdossa ja mielellaan vielakin luen juttujasi :) tykkaan sun kirjoituksistas tosi paljon :)
ala lopeta blogia please!!! :))))

6. marraskuuta 2009 klo 10.15  
Blogger Sari kirjoitti...

Susa, niinhän se vähän taitaa olla mutta muserruin aivan täysin kun kirjoitin blogiini minulle itselleni hyvin vaikeasta henkilökohtaisesta ongelmasta ja anonyymit haukkuivat minut pataluhaksi. olin varma etten enää koskaan kirjoittaisi mitään.....

Anonyymi, ihana saada tuollaista kommenttia ! Kiitos :')

6. marraskuuta 2009 klo 12.38  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei! Eksyin blogiisi vaihtosi aikana ja siitä asti olen käynyt lukemassa säännöllisen epäsäännöllisesti :) Sulla on hyvä tatsi! -Mrt-

P.s. Pidän peukut pystyssä koulun suhteen! :)

11. marraskuuta 2009 klo 0.34  
Blogger Sari kirjoitti...

Mrt - pidä toki peukut pystyssä loppuun asti ! :) Ihana kuulla että joku on säännöllisen epäsäännöllinen kävijä ! :D

11. marraskuuta 2009 klo 4.36  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei, olen myös jo vanha lukija, nykyisin ehdin harvemmin käydä lukemassa mutta luen sitten kerralla kaiken. Mua kiinnostais kuulla miten inttileskeys menee koska oon itse kohtalontoveri mutta jo 22-vuotias niin mulla ei oo yhtään ainutta kaveria samassa tilanteessa kenen kanssa voisin vaihtaa kokemuksia :D ymmärrän kuitenkin jos et halua kovin henkilökohtaisia asioita kertoa :)

Mia

11. marraskuuta 2009 klo 22.56  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

Linkit tähän tekstiin:

Luo linkki

<< Etusivu