Pääsykokeet huomenna.. kääk!
Huomenna olisi sitten ne ammattikorkeakoulun pääsykokeet. Saa nähdä miten käy, vielä ei jännitä mutta varmaan sitten kun yritän nukkumaan käydä ja aamulla matkalla sinne.
Olen huolissani omista matematiikan taidoistani. Voi ei. Olen huolissani myös kaikista muista taidoistani. Tutkin myös tänään vuokra-asuntojen hintoja Porvoossa, aika kallista näyttää olevan, mutta olenhan kyllä saanut aika hyvän summan rahaa kokoon jo nyt. Paljonkohan saan opintotukea sitten joskus kun johonkin kouluun mahdollisesti pääsen? Kelan jutuista ei tajua mitään.
Alle 3kk vanha iMacini räjähti käsiin - vietin toissapäivänä 40min applen tukipuhelimessa vain saadakseni kuulla kuinka kone on rikki, ja että minun on joko omalla kustannuksellani lähetettävä se lähimpään huoltoon (Helsinkiin!!) tai kiikuttaa se sinne itse. Huollossa ei - luonnollisestikaan - kaiveta esiin kovalevyn mukana kadonneita tiedostoja, vaan MYÖS TÄMÄ ON HALUTTAESSA TEHTÄVÄ OMAAN LASKUUN JOSSAIN MUUALLA !!!!! Luulisi että applen kaltaisella yrityksellä olisi mahdollisuus kohdella asiakkaitaan hiukan paremmin, ja sitäpaitsi: saako 1500€ tietokone hajota ALLE KOLMEN KUUKAUDEN KÄYTÖN JÄLKEEN???? Miten tämä on mahdollista.... Olen kuitenkin niin peruskäyttäjä, en lataa epäilyttäviä materiaaleja tai vieraile arveluttavilla nettisivuilla. En myöskään kaltoinkohtele konetta saati pudottele sitä lattialle. Ei voi siis omasta käytöstä olla kiinni... Raivostuttaa. :(
Sotapojat kävivät ovella, olin räjähtäneen näköinen ja hihittelin vain etten nyt tällä kertaa taida lahjoittaa mitään - myös poikia hymyilytti, en tosin tiedä mikä.
Vanha tietokoneeni on tullut kaivetuksi esiin naftaliinista, voisin melkeimpä tehdä jonkinlaisen kuvakatsauksen sieltä löytyneistä about 7438756678 vuotta vanhoista kuvamateriaaleista. Voi nolouden nolous !
Toivottakaa onnea pääsykokeeseen ! ;)
Tunnisteet: elämä, HAAGA-HELIA, koulu

5 kommenttia:
Mihin pääsykokeisiin menetkään? Onnea niihin! Kelasta sen verran, että itse saan sellasen 470 e/kk tukea. Mut millonkohan se oli kun ei enää vanhempien tulot vaikuta, oliskohan 20 v? Ja etkös sä ole jo sen verran täyttänyt :) Kelan sivuillakin on sellasia käteviä laskureita, joihin voi laittaa tietonsa ja vuokran suuruuden yms. ja sit saa arvion tuen suuruudesta.
Ja joo, ei todellakaan sais hajota 3 kk:ssa :S Varsinkaan kun sit saa tollasta paskaa asiakaspalvelua kaupan päälle :S Mullaki hajos kone, mut sain lähettää sen ihan Anttilan kautta (josta sen ostin) huoltoon sinne pääkaupunkiseudulle.
Onnea pääsykokeisiin! :D
Kelan asumistuki on vissiin 260e/kk.
Luna, kävin porvoossa haaga-helia ammattikorkeakoulun matkailualan pääsykokeessa :)
Kiitos onnentoivotuksista, tuntu iainakin menevän oikein hyvin...
Täytyy ehkä tutustus noihin kelan sivuihin, jos vaikka vahingossa jotain ymmärtäisi ;).
Annika Kiitos! :))
Jos tietokonekauppias ei tule toisiin ajatuksiin korjauksen suhteen niin ota yhteys kuluttajaneuvojaan.
Anonyymi juu, täytyy katsoa kuinka tässä käy koska en ole saanut aikaiseksi pakata isoa konetta naftaliiniin lähetystä varten tai tehdä muutakaan koko asian eteen koska koko juttu on minusta niin LANNISTAVA.. :/ :)
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu